reklama

10 minut pro dokonalé paže

Krásně pevné paže můžete mít i bez úmorného zvedání těžkých činek Foto:
Krásně pevné paže můžete mít i bez úmorného zvedání těžkých činek
Foto: Thinkstock

Už dávno neplatí, že jsou pevné a jemně vyrýsované paže u žen příliš hrubé a nepřitažlivé. Naopak, zpevněná ramena, posílené bicepsy a ladné předloktí vytvarované pravidelným cvičením vypadají na ženách krásně a navíc se nemusíte bát, že se vám při každém zamávání budou tricepsy klepat.

U žen je velký problém, aby paže opravdu zesílily, protože dámy nedisponují takovou dávkou mužského pohlavního hormonu testosteronu jako pánové. Nemusíte se proto bát, že kvůli cvičení s váhou vlastního těla, gumičkou nebo malým míčkem budete mít ruce jako stavební dělník.

Najděte si alespoň 2–3x týdně 10 minut času a vylaďte horní končetiny k dokonalosti. Ke cvičení si pořiďte malý gymnastický míč a posilovací gumičku. Obě tyto pomůcky seženete v každé prodejně se sportovním zbožím a připraví vás jen o pár desítek korun.

Článek

Než se vrhnete na sport a různé diety, podívejte se na sebe do zrcadla Foto:

Hubněte a cvičte podle typu postavy

V hubnutí neexistuje spravedlnost. Zatímco vaše kolegyně může svačit bohatě namazané krajíce chleba, aniž by přibrala jediný gram, vy tloustnete už jen z pročítání...

 

Nastavte si stopky na vašem telefonu na odpočítávání deseti minut a pusťte se do toho:

1. minuta

Stoupněte si na podložku a každou rukou uchopte jeden konec posilovací gumičky. S výdechem paže rozpažte a s nádechem předpažte. Lokty nechte propnuté, ale neprolamujte je. Gumičku nechte po celou dobu v mírném napětí.

2. minuta

Provlékněte si gumičku za zády a opět oba konce chyťte. S výdechem provádějte rukama střídavě pohyb dopředu, jako byste boxovali. Neprohýbejte se v zádech ani nehýbejte trupem. Krásně procvičíte ramena.

3. minuta

Vezměte konec gumičky do pravé ruky a zvedněte ji nad hlavu. Gumu nechte spadnout za záda a opačný konec ulovte zespoda levačkou. Pravou paži přitiskněte na pravé ucho a s výdechem propínejte loket pravé ruky. S nádechem povolte. Vnímejte, jak pracuje triceps a napětí v gumičce nenechte povolit.

4. minuta

Ruce vystřídejte. Chyťte konec gumy levou rukou, pravou ji přichyťte za zády u beder a opět jednu minutu posilujte, tentokrát levou ruku.

5. minuta

Spodní konec gumičky navlékněte pod pravé chodidlo a horní konec chyťte pravou rukou. Nahmatejte si na pravém boku výběžek kyčelní kosti a snažte se u něj stále držet loket pravé ruky. S výdechem přitahujte zápěstí k rameni tak, aby pracoval pravý biceps.

6. minuta

Nechte gumu pod pravým chodidlem a propněte loket pravé ruky. S výdechem upažte pravačku do strany – pořádně zabere rameno. S nádechem povolte.

7. minuta

Přišlápněte konec gumy levou nohou a její opačný konec chyťte do levé ruky. Procvičte i druhý biceps – levý loket držte u výběžku levé kyčelní kosti a zápěstí přitahujte k levému rameni.

8. minuta

Gumička je stále pod levým chodidlem a celou minutu bude díky upažování levé paže pracovat levé rameno.

9. minuta

Uchopte gymnastický míč do jedné ruky a upažte. Předávejte si míček z ruky do ruky, lokty nechte natažené a paže držte ve výšce ramen. Ta po chvíli začnou pěkně pálit, a to je dobře, tak to chvilku vydržte.

10. minuta

Stlačte míč mezi dlaněmi ve výšce hrudní kosti. Lokty zvedněte tak, aby bylo předloktí rovnoběžné s podložkou. S výdechem míček co nejvíc stlačte a s nádechem uvolněte. Tímto cvičením stimulujete bicepsy, ramena i prsní svaly.

 

Po krátkém, ale intenzivním tréninku paže důkladně protáhněte.


Zdroj: Fithall.cz

Fithall banner 4 Foto:

Článek

Kdo chce mít krásné břicho, musí nejen správně cvičit, ale i jíst a pít Foto:

10 minut pro dokonalé břicho

Břicho je bezesporu problémovou partií číslo jedna, a to jak u žen, tak u mužů. Bohužel není možné hubnout tuk jen z určité části těla, takže aby vaše břišní svaly...

Článek

Na zpevnění vašeho pozadí vám bude stačit váha vlastního těla, kousek prostoru a 10 minut denně Foto:

10 minut pro dokonalé hýždě

Snad každá žena usiluje o krásné, pevné a kulaté pozadí, za kterým by se rád otočil nejeden muž. Na jeho zpevnění a vytvarování vám stačí 10 minut denně.

 

 

Horoskopy 2017

reklama

reklama