reklama

6 účinných tipů na hubnutí, o kterých vám nikdo nikdy neřekl

6 účinných tipů na hubnutí,  Foto:
6 účinných tipů na hubnutí,
Foto: istock.com

Držet dietu není nic lehkého. Abychom vám celý proces hubnutí ulehčili, připravili jsme si šest triků, které vám určitě pomohou vše lépe zvládnout.

1. V restauraci si vždy vyberte nejmenší porci na menu

To znamená, že si menu musíte nejprve celé pročíst. I kdyby se mělo jednat o restauraci, kde se servírují jen hamburgery a nezdravá jídla, můžete se stále zachránit tím, že si vyberete jídlo o nejnižší gramáži (třeba mini hamburger, místo celé pizzy jen polovina, salát apod.). Je totiž obecně známo, že člověk sní jen to, co má na stole. Proč si to tedy neulehčit – vyberte si jednoduše malou porci.

2. Buďte optimistická

Cílem je soustředit se na pozitivní myšlení. I když jste zhubla jen jedno kilo, nebojte se pochválit! Zkuste si říct: “Kilo dole, to je skvělé!” nebo “Pomalu, ale jistě!”. Pozitivní myšlení vám ve vaší snaze zhubnout pomůže!

3. Jíst samostatně je lepší

Pokud se rozhodnete jíst zdravě, určitě si přejete, aby vám rodina a přátelé ve vašem rozhodnutí pomáhali. Je ale dokázáno, že lidé, kteří jedí ve skupině, toho snědí více. To se děje proto, že když jíte s více lidmi, místo jídla se také smějete a soustředíte na konverzaci a o tom, kolik toho sníte, ztrácíte představu.

To neznamená, že byste sama měla jíst vždy, ale pokud budete jíst ve skupině, vezměte si na talíř jídlo pro sebe a neberte si nic navíc ze stolu.

Zkuste jíst sama Foto: Zkuste jíst sama. Foto: istock.com

4. Pokud máte hlad, zkuste přičichnout k banánům

Tohle možná zní trochu bláznivě, ale je dokázáno, že přičichnout si k jablkům, banánům nebo mátě může zmást váš mozek a přimět ho si myslet, že jídlo skutečně jíte.

Tato studie byla testována na 3000 dobrovolnících a potvrdilo se, že při přičichnutí k banánům a jablkům se jejich apetit snížil. Neuvěřitelné, že?

5. Modrá je vaše nová nejoblíbenější barva

Barva modrá totiž snižuje apetit. Pořiďte si modré talíře, modré ubrusy či skleničky.

Možná se tomu těžko věří, ale podle psychologie barev skutečně existují barvy, které navozují větší pocit hladu. Modrá je právě jednou z barev, která má schopnost dělat přesný opak.

6. Jezte před zrcadlem

Toto už je opravdu trochu extrém, ale funguje to. Je dokázáno, že pokud budete jíst před zrcadlem, snížíte množství jídla, které sníte, až o jednu třetinu!

-mh-

Horoskopy 2017

reklama

reklama