reklama

7 rad, jak se zbavit pneumatiky kolem pasu

Může to potkat i vás... Foto:
Může to potkat i vás...
Foto: Thinkstock

Rozložení tělesného tuku mají na svědomí naše geny. Zatímco ženám se ukládá především na stehnech, bocích a hýždích, muži mají sklon k rostoucímu bříšku. Vlivem nezdravého a stresujícího životního stylu se ale nelichotivá pneumatika může objevit u každého bez rozdílu pohlaví i věku.

Nemůže za ni ale jen větší bříško – tuk se rád uvelebí také na bocích i na zádech a pak vzniká nenáviděný „muffin top“ – převis nad lemem kalhot.

Do pneuservisu tělo bohužel zavézt nejde. Pokud se chcete tukových zásob kolem pasu zbavit, zkuste dodržovat následující pravidla:

Nehladovte

Když chcete zhubnout rychle a uberete si moc jídla naráz, tělo se vyplaší a místo toho, aby se tuku zbavovalo, si ho bude střežit jako poklad. Kalorie ubírejte postupně, nehladovte, jezte pravidelně a po malých dávkách.

Pijte vodu

Když nebudete dost pít, nebudete ani hubnout. Při dehydrataci má organismus tendenci zadržovat vodu tam, kde je to jen možné – a oblast kolem pasu je skvělým zásobníkem. Nedělejte proto ze sebe velblouda a neschraňujte vodu v podkoží, raději ji tělu dopřejte zvenčí a uvidíte, že se bříško rázem zmenší.

Článek

Když se chcete zbavit přebytečné vody, musíte jí paradoxně do těla hodně dostat Foto:

Chcete zhubnout? Zbavte se přebytečné vody v těle

Lidské tělo funguje správně, když obsahuje 50–60 % vody. Problém nastává v okamžiku, kdy vodu začne zadržovat. Pak dochází k otokům končetin, opuchlým očím i nárůstu...

Buďte v klidu

Stres je viníkem číslo tři (prvním je strava a druhým fyzická neaktivita). Naučte se pravidelně relaxovat, nenechte se rozhodit drobnými nezdary a nezapomeňte ani na to, že je velmi důležité ventilovat průběžně svoje emoce, a to nejen ty pozitivní! Mnohdy člověk polyká křivdy do břicha a tíhu světa nese na svých bedrech – symbolicky tloustne pak právě tam.

Nesolte

Solíme moc. Sůl je už v potravinách přirozeně obsažená a vůbec není nutné je dosolovat. Ano, solená jídla mnohem lépe chutnají a ano, sůl se podílí na zadržování vody v těle, vysokém krevním tlaku, horší funkci ledvin i na hromadění tuku v centru těla.

Článek

Která žena by nechtěla mít štíhlý a pevný pas... Foto:

Chcete mít pevný pas? 7  účinných cviků na šikmé břišní svaly

Na svaly, které mají na starost hlavně rotaci páteře a uklánění, často zapomínáme. Přitom právě díky nim můžeme mít krásný pevný pas.

 

Běhejte 

Tuk se nejlépe pálí, pokud se hýbete aspoň 30–40 minut v aerobním pásmu vaší tepové frekvence. Běhání je proto ideální pomocník – nejenže dokáže pálit tuk rychlostí blesku, ale také je přirozené. Nic kromě svých nohou k němu nepotřebujete a je zcela zadarmo.

Cvičte vzpory 

Klekněte si na podložku a ruce opřete o předloktí. Pak natáhněte dozadu obě nohy a srovnejte tělo tak, aby kotníky, boky a ramena tvořily přímku. Vydržte aspoň 20 vteřin a pak povolte. Vzpory zpevní celý střed těla, posílí paže a jsou jako dělané na faldíky na spodní části zad.

Podívejte se ve videu na další cviky na posílení břišních svalů.

Článek

12 tipů, jak získat ploché břicho Foto:

12 tipů, jak získat ploché břicho

Pokud chcete mít opět břicho hezky ploché, máme pro vás několik tipů, které fungují na ženy i muže.

 

Důvěřujte procesu

Ani Řím nebyl postavený za jediný den. Proto buďte trpěliví a vytrvalí – dobře jezte, cvičte a odpočívejte, s nikým se nesrovnávejte, nevzdávejte se a uvidíte, že to tuk časem vzdá.

 

Zdroj: Fithall.cz

Fithall banner 3 Foto:

 


Horoskopy 2017

reklama

reklama