reklama

Domácí posilovna: Nejlepší cviky na stehna a zadek

Pevnou spodní polovinu těla si můžete vysportovat i doma Foto:
Pevnou spodní polovinu těla si můžete vysportovat i doma
Foto: Thinkstock

Stehna a hýždě jsou nejen oblíbenou partií na koukání, ale také díky nim můžeme chodit, rychle běhat, skákat a vůbec dělat všechno možné. Zatímco zaoblená stehna a zadeček ve tvaru srdce imponují mužům, ženy se rády pokochají u svých protějšků stehny jako z žuly a hýžděmi jako dva kmínky. Ať už jste muž, nebo žena, pevná a vysportovaná spodní polovina těla určitě neurazí nikoho.

Výhodou svalů stehen a hýždí je jejich velikost – spotřebují na svůj provoz spoustu kalorií, takže si po tréninku nohou můžete dopřát o něco větší porci oblíbeného jídla.

 

Abyste nožky a zadek pořádně potrápili, nemusíte se hnát do přeplněné posilovny – zacvičte si doma následující cviky a uvidíte, že ucítíte svaly, o kterých jste ani nevěděli:

Výpady

Lunges-in-steps Foto:

Vykročte pravou nohou dopředu a kolenem levé nohy se dotkněte podlahy. Provádějte hluboké výpady, hlídejte si pravé úhly v kolenou, pravidelně dýchejte, nehrbte se a pekelně se soustřeďte na každičký zapojený sval. Nohy střídejte a v okamžiku, kdy si budete myslet, že se už nahoru nezvednete, jich udělejte ještě deset na každou stranu.

Šikmé výpady 

Exercise-2-Alternating-Curtsy-Lunge Foto:

Zakročte jednou nohou daleko do strany za druhou a opět se kolenem zadní nohy skoro dotkněte země. Měli byste cítit, jak zabírají hýždě, ale také přední strana stehna. V dolní poloze klidně chvilku vydržte a pak se vracejte nahoru velmi pomalu, abyste měli jistotu, že se žádný sval nebude ulejvat.

Úzké dřepy

Squats_toning_thighs_at_home Foto:

Postavte se s nohama na šířku vašich boků. Chodidla směřují dopředu, záda jsou rovná, ramena daleko od uší. Představte si za sebou židli a s výdechem si na tuto imaginární židli sedejte – váha těla je na patách, kolena nejdou do ostrého úhlu a vy cítíte, že s každým milimetrem zabírají hýždě o něco víc. Dole chvilku vydržte a pak se pomalu vracejte zpět.

Široké dřepy

Sumo-Squat Foto:

Rozkročte nohy daleko od sebe a chodila vytočte směrem ven. S výdechem klesejte pánví tak nízko, aby stehna a podlaha byly rovnoběžné. Pak opět nahoru. Tímto cvikem potrápíte nejen hýždě a horní stranu stehen, ale také vnitřní stehna, která bývají často problémovou partií.

Hip thrust

hip-thrust-hold Foto:

Lehněte si na podložku na záda a pokrčte kolena. Chodidla zapřete do země a s výdechem zvedněte pánev vzhůru ke stropu. S nádechem povolte, ale nepokládejte se až na podložku.

bridge-wirh-leg-rise Foto:

Proveďte několik sérií a cvik si ztižte – natáhněte pravou nohu nahoru a celou váhu těla zvedejte na té levé. Opět po několika opakováních nohy prostřídejte. Tímto cvičením posílíte svaly hýždí, ale také zadní strany stehen.

Baby-One-Leg-Hip-Thrusts_RESIZED11 Foto:

Pokud máte doma malé děti, nechte je cvičit s vámi – posaďte si vašeho potomka do klína a boky vytlačujte vzhůru s ním. Děti to moc baví a hýždě rodičů budou jásat nadšením.

 

NEZAPOMEŇTE! Po posilování stehen a hýždí si tyto partie pořádně protáhněte, abyste druhý den neskuhrali, že nemůžete ani vstát z postele.

Článek

Na břicho existuje spousta cviků. Jde o to dělat ty, které opravdu zabírají. Foto:

Domácí posilovna: nejlepší cviky na břicho

Naučíme vás několik účinných cviků, které můžete dělat i doma v obýváku.

Článek


Zdroj: Fithall.cz 

Fithall banner 3 Foto:


Horoskopy 2017

reklama

reklama