reklama

Letní sporty, které vám zajistí sexy postavu

Nevymlouvejte se na horko nebo mokro a hýbejte se co nejvíc venku Foto:
Nevymlouvejte se na horko nebo mokro a hýbejte se co nejvíc venku
Foto: Thinkstock

Nechtějte hubnout do plavek. Chtějte mít pevné, pružné, zdravé a funkční tělo po celý rok. Plavková sezona sice zákeřně odhalí každý dietní přestupek, kterého jsme se dopustili, ale to, že nám z plavek vykukuje špíček, je mnohem méně závažné, než mizerná kondice a špatný pocit ze svého těla.

 

V zimě často svádíme svou lenost a fyzickou neaktivitu na chladné počasí, tmu, sníh, mrholení a podobně, v létě zase na horko, slunce, dusno či dovolenou.

Přestaňte hledat výmluvy, začněte hledat způsoby, jak se pravidelně hýbat, ať už je zima, déšť, či parné léto.

 

Inspirujte se top letními sporty, které vám pomohou k lepší kondici i zbavení se několika přebytečných kil:

 

Běhání

Když je horko, běhejte v lese. Běhejte pomalu, bez hudby v uších. Vnímejte krásu přírody, zpěv ptáků i tlukot vašeho srdce. Pokud je pro vás běh moc náročný, střídejte ho s rychlou chůzí. Začněte několika metry a uvidíte, že při pravidelném tréninku (3x týdně) se koncem léta dostanete za hranici několika kilometrů.

Článek

Jděte se proběhnout Foto:

7 překvapivých faktů, které jste nevěděli o běhání

Běh si získává stále více fanoušků. Není divu, k tomuto sportu téměř nic nepotřebujete, jen dobré tenisky. Ale je to opravdu tak jednoduché?

 

Intervalový trénink

Na rozdíl od běžných aerobních aktivit šetří čas, ale je o něco náročnější. Nastavte si měřič intervalů na vašem smartphonu a cvičte venku. Dělejte dřepy, kliky, výpady, angličáky i vzpory. Do půl hodiny máte hotovo a můžete se vrátit k opalování u bazénu.

Článek

I doma v obýváku se můžete pořádně zapotit Foto:

Domácí posilovna: Spalte tuky intervalovým tréninkem

Výhod intervalového tréninku je hned několik - můžete cvičit pouze s váhou vlastního těla, takže nepotřebujete žádné speciální pomůcky, cvičit lze kdekoliv, oproti jiným...

 

Cvičení na hrazdách

Ve městech i na vesnicích se pomalu rozrůstají outdoorová hřiště s hrazdami, které v zimě studí a na podzim jsou mokré a kloužou. Využijte léta k posilování horní poloviny těla – pravidelně cvičte shyby, tricepsové kliky, procvičujte ramena i úchop ve visu a nezapomeňte potrápit také břišní svaly (ve visu přitahujte kolena k hrudníku).

Jízda na kole

Je celkem jedno, kde budete jezdit – pokud máte rádi rovinky a silnice, držte se rychlého tempa, aby se energie brala z tukových zásob. Pokud chcete zároveň posílit nohy, vyjeďte na kopce a z kola při jejich zdolávání neslézejte.

Chůze po horách 

Chůze je pro člověka tím nejpřirozenějším pohybem. Při vysokohorské turistice provětráte plíce, spálíte spoustu kalorií, procvičíte svaly hýždí i nohou, ale navíc si skvěle pročistíte hlavu.

 

Plavání 

Kdy jindy se věnovat plavání než právě v létě. Dělejte velká a dlouhá tempa, dýchejte a užívejte si, jak voda objímá vaše tělo. Při plavání zapojíte celou horní polovinu těla, dolní polovinu těla i břišní svaly. Jen si po doplavání nechoďte stoupnout do fronty na párek v rohlíku.

 

Zdroj: Fithall.cz

fithall banner nový 2 Foto:

 

Horoskopy 2018

reklama

reklama