reklama

Plážové cviky aneb Jak vytvarovat tělo i v největším vedru

I takhle se dá cvičit. A nikdo to nepozná... Foto:
I takhle se dá cvičit. A nikdo to nepozná...
Foto: Thinkstock

Když je venku hezky, málokomu se chce chodit do vyhřáté posilovny nebo na úmorné skupinové lekce. Ukážeme vám, že tělo si můžete krásně tvarovat i někde na pláži. Existují totiž nenáročné, ale přitom efektivní cviky, kterými zpevníte postavu i protáhnete tělo po dlouhém lenošení na lehátku.

Pokud jste na dovolené a chystáte se trávit svoje zasloužené volno na pláži, můžete běhat po pobřeží, hrát v teplém písku volejbal nebo si pinkat s badmintonovým míčkem. To se chce ale popravdě málokomu. Při aktivním pohybu ve vysokých teplotách se tělo snadno dehydruje, přehřeje a unaví.

To ovšem neznamená, že nemůžete dělat nic. Ukážeme vám pár cviků, při kterým se vám nebude z horka točit hlava a nebudete ani muset mžourat do sluníčka.

 

Paže

Při opalování zad pokrčte lokty a dlaně položte co nejblíž k žebrům. Paže přitiskněte k hrudníku a silou zatlačte do země, jako byste se chtěli zvednout nahoru do kliku. Až ucítíte, že tricepsy pořádně zabraly, s nádechem povolte. Cvik aspoň 15x zopakujte.

Článek

 

Záda

Vleže na břiše si ruce buď položte pod čelo nebo je nechte volně podél těla. Zvedněte trup vzhůru a chvilku vydržte. Nohy nechte celou dobu na zemi. Tímto jednoduchým pohybem posílíte bedra i svaly podél celé páteře. Můžete zůstat ve výdrži nebo se opakovaně zvedat a pak tělo pokládat na zem (první možnost vypadá na pláži víc nenápadně).

Hýždě

Zůstaňte ležet na břiše, kolena odtáhněte do stran a spojte chodidla (jako žába). S výdechem zvedejte spojená chodidla nahoru, chvilku vydržte a s nádechem vraťte nohy zpátky na zem. Při každém opakování byste měli cítit, jak hýždě zabírají.

Článek

Jak jíst a pít, když je vedro Foto:

Jak jíst a pít, když je velké horko

Poradíme vám, co jíst a pít ve velkém horku, aby váš organismus nestrádal a nevhodné jídlo zbytečně nezatížilo vaše trávení.

 

Břicho

Až vám bude horko a půjdete si sednout na břeh, pokrčte kolena, chodidla si chlaďte ve vodě a celý trup zakloňte tak, abyste cítili, jak zabírají břišní svaly. Zase chvilku vydržte a pak uvolněte a vraťte se do obyčejného sedu. Při každé výdrži zkuste napočítat aspoň do deseti.

Spodní část břicha

Vleže na zádech natáhněte nohy na osušku. Přitiskněte bedra k zemi a zvedněte paty asi 10 centimetrů od země. Ucítíte, jak pracuje spodní část přímého břišního svalu. Nohy buď držte nad zemí nebo je opakovaně zvedejte a pokládejte.

Článek

Ploché břicho je snem asi každé ženy  Foto:

Účinné cviky, které vás zbaví vypouklého břicha

Spodní část břicha patří především u žen k jedné z nejvíce problematických partií.

 

Vnitřní strany stehen

Při opalování břicha si pokrčte kolena a s výdechem je silou mačkejte k sobě a s nádechem povolte. Tím procvičíte vnitřní strany stehen, aniž by si toho někdo na pláži všiml.

Prsní svaly

U ledové kávy v plážovém bufetu zpevníte prsní svaly tak, že se předloktím opřete o stůl a spojíte dlaně. Ty pak silou stlačujte proti sobě a vnímejte, jak se zapojují prsní svaly, ale také paže a záda. Méně nenápadnou variantou je opět držet ruce v napětí a teprve po několika vteřinách povolit.

Zdroj: Fithall.cz

Fithall banner 5 Foto:

 

 

Horoskopy 2017

reklama

reklama