reklama

Sexy zadek pomocí dřepů a výpadů

Trochu se zapotíte, ale uvidíte brzy výsledky Foto:
Trochu se zapotíte, ale uvidíte brzy výsledky
Foto: Thinkstock

 

Není rozhodně rozumné usilovat o miniaturní hýždě, když jste od přírody plnějších tvarů. Podle mužů totiž není až tak důležitá velikost zadečku, jako jeho kulatý tvar a pevnost. Každopádně stojí za to se do boje za krásnější pozadí pustit.

Zřejmě nejúčinnější cviky na posílení hýždí jsou dřepy a výpady. Dřepy snad není třeba popisovat, ty zná každý z hodin tělocviku.Výpady jsou ze začátku nezvyk a možná budete lehce vrávorat než získáte patřičnou rovnováhu, ale věřte, že vaše snaha vám brzy přinese ovoce.

 

Zacvičte si s Kristýnou, která vám ukáže, kolik variant dřepů a výpadů zná :).

 

 

Zkusit můžete také efektivní desetiminutové cvičení:

Článek

Na zpevnění vašeho pozadí vám bude stačit váha vlastního těla, kousek prostoru a 10 minut denně Foto:

10 minut pro dokonalé hýždě

Snad každá žena usiluje o krásné, pevné a kulaté pozadí, za kterým by se rád otočil nejeden muž. Na jeho zpevnění a vytvarování vám stačí 10 minut denně.

Zdroj: Fithall.cz

Fithall banner 3 Foto:

 



Článek

Článek

Ploché břicho je snem asi každé ženy  Foto:

Účinné cviky, které vás zbaví vypouklého břicha

Spodní část břicha patří především u žen k jedné z nejvíce problematických partií.

Článek

Na vytvarování břišních svalů jen samotné posilování nestačí Foto:

6 zásad pro vytvarování dokonalých břišáků

Většina lidí, kteří začnou posilovat, se nejdříve zaměří na břicho. Jenže nestačí jen vědět, jaké svaly posilovat a jaké cviky provádět. Je důležité vědět i pár dalších...

 

 

Horoskopy 2017

reklama

reklama