reklama

Vnadné křivky do plavek: 4 tipy, díky kterým je můžete mít

Na nic nečekejte a začněte hned Foto:
Na nic nečekejte a začněte hned
Foto: Thinkstock

Léto a s ním spojená promenáda v plavkách na březích českých rybníčků, bazénů i exotických pláží se kvapem blíží, a proto je nejvyšší čas začít na své postavě pořádně makat.

Sice můžete paniku kolem titěrných sukní a upnutých tílek ignorovat a schovávat se do dlouhých hábitů, ale určitě si léto užijete mnohem víc s vytrénovanými stehny a pevným bříškem, za které se nebudete stydět.

Na jaře padá na každého únava, ale právě teď je vhodná doba pro úpravu jídelníčku a pro pravidelný silový i aerobní trénink. Na jaře vše kvete, roste a pučí. Díky letnímu času si můžete dopřát víc světla a sluníčka a tedy také času pro aktivní pohyb venku, jenž zpevní nejen vaše křivky, ale také posílí psychiku.

Nečekejte na pondělí ani na začátek dalšího měsíce a s tréninkem začněte právě dnes. Nechte se inspirovat některými tipy, jak začít s plavkovou přípravou, a uvidíte, že výsledek vás do léta nemine.

1. Pravidelný trénink

Přirozený pohyb je skvělý. Díky němu spálíte většinu přijatých kalorií, aniž byste se museli nějak zvlášť trápit, a je také velmi zdravý. Jeho nevýhodou je, že je na něj organismus zvyklý, a proto nemá potřebu sílit a zlepšovat se. Do svého týdenního rozvrhu zařaďte pravidelný silový trénink, při kterém procvičíte celé tělo. Postupně přidávejte zátěž a cvičební seance nevynechávejte. Jděte cvičit hned po práci nebo si na hodinu týdně zařiďte hlídání dětí. Výmluvami kulatého zadečku a pevných paží nedosáhnete.

Článek

S prázdným žaludkem se cvičí stejně špatně, jako s přeplněným Foto:

Poslední jídlo před tréninkem: Co a kdy jíst a nejíst

Otázka jídla a pití před tréninkem je jednou z nejdiskutovanějších otázek kolem cvičení, hubnutí či nabírání svalové hmoty. Jídlo by mělo fungovat jako palivo pro svaly,...

2. Běhání venku

Běhání je zadarmo, dá se provozovat v každém počasí (není špatného počasí pro běhání, jen špatně oblečeného běžce) a má schopnost požírat tukové zásoby, které nedovolí vašim zpevněným křivkám vyniknout. Zkuste vyběhnout alespoň 2x týdně na půl hodiny – na všechno ostatní vám zůstane ještě 167 hodin, takže nedostatek času určitě nemůže být překážkou.

Článek

Začněte běhat hned dnes Foto:

Začínáme běhat: Jak nejrychleji zhubnout? 4. díl

Běh je tou nejlepší aktivitou, pokud to se shazováním kilogramů myslíte vážně.

3. Vytrvalost

Možná neuvidíte výsledky hned a to vás může odradit od dalšího snažení. Nyní jde ale o to, kdo se vzdá dřív – vy, nebo přebytečný tuk? Vytrvalost je klíčem k úspěchu a vy se zkrátka vzdát nesmíte. I když je to někdy těžké a máte chuť se na všechno vykašlat a natáhnout se na pohovku s kusem čokolády, nedělejte to. Organismus totiž potřebuje chvilku na to, aby začal správně fungovat a pořádně spalovat. Právě ty okamžiky, kdy se rozhodujete, co dělat dál, a pochybujete, jsou ty okamžiky, které odlišují vítěze od poražených.

4. Soustřeďte se na břicho

Břicho je sídlem vnitřních orgánů, podporuje páteř a tvoří centrum těla. Je dominantní partií, kterou neschováte ani v plavkách v celku. Obden si u večerního sledování televize lehněte na podložku a bříško trapte cvičením až do jemného pálení. Pekáč buchet na břiše se peče spíš v kuchyni (správným jídelníčkem), než v tělocvičně, ale díky procvičení všech jeho svalů dáte svému pasu ten správný tvar.

Článek

Na vytvarování břišních svalů jen samotné posilování nestačí Foto:

6 zásad pro vytvarování dokonalých břišáků

Většina lidí, kteří začnou posilovat, se nejdříve zaměří na břicho. Jenže nestačí jen vědět, jaké svaly posilovat a jaké cviky provádět. Je důležité vědět i pár dalších...

 

 Zdroj: Fithall.cz

Fithall banner 5 Foto:

Horoskopy 2017

reklama

reklama