reklama

6 cviků, které nejspíš děláte špatně

Možná si myslíte, že dřepy, kliky a další cvičení znáte tak dobře, že je můžete dělat se zavřenýma očima. My pro vás máme vylepšení těchto jednoduchých cviků, které způsobí, že je budete dělat správně a budou ještě účinnější. Maximalizujte své cvičení.

Nezapomeňte se na začátku zahřát, abyste si při cvičení neublížili a také se nastartovalo spalování tuků. Teprve pak začněte posilovat. Každý pohyb je třeba dělat precizně, aby jednak nedošlo ke zranění a abyste také posilovali přesně ty svaly, které chcete posilovat.

Dřepy Foto:
Zdroj: womenshealthmag.com
Dřepy

Vědci z Miami University v Ohiu zjistili, že mnoho lidí během dřepování hledí instinktivně dolů, na podlahu. Jenomže to způsobuje, že se jejich tělo předkloní asi o pět stupňů, takže místo čistého posilování nohou namáhají dolní část zad a mohou si způsobit zranění.

 

Nejlepší způsob, jak dělat dřepy, je držet hlavu rovně a koukat přímo před sebe. Tím udržíte hrudník otevřený a trup narovnaný, takže budete skutečně posilovat dolní končetiny.

 

Horoskopy 2017

reklama

reklama