reklama

6 věcí, které rozhodně nesnídejte, pokud se snažíte zhubnout

Snídaně si titul nejdůležitějšího jídla dne zaslouží oprávněně. Po noci, během které v podstatě strávíme vše z předchozího dne, potřebují naše těla co nejvíce živin. Bez pořádného výživného „paliva” se budeme cítit unavení, budeme mít výkyvy nálad, chuť na vše nezdravé, co nám přijde do cesty, i větší objem v pase. To nezní záviděníhodně, že?

Některé ranní snídaňové klasiky jsou evidentně špatnou volbou a každý o nich ví. Ano, je řeč především o koblihách a rohlících. Některé varianty snídaní jsou ale skrytými hrozbami pro vaše zdraví a postavu a vy o nich proto možná ani nevíte. Udělejte něco pro sebe a vyhněte se těmto šesti jídlům, která možná po ránu vyhledáváte s nadějí, že svůj den začnete zdravě a výživně…

Zdroj: FitLif

Snídaně je velice důležitá... Na to nezapomínejte! - Obrázek 5 Foto:

 

Sladké cereálie Foto:
Zdroj: thinkstockphotos.com
1. Sladké cereálie

Na Nesquiky a další sladké cereálie vzpomínejte jen jako na součást svého dětství a vyhýbejte se jim. Jsou tak nacpané cukry, že negativně ovlivní hladinu cukru v krvi a zajistí, že budete vyhledávat sladké a nezdravé svačiny v průběhu celého dne. „Klasické snídaňové pokrmy často obsahují hodně cukrů, málo živin, žádné vitamíny a minerály, minimum zdravých tuků, vlákniny a bílkovin. Zkrátka v nich není to, co potřebujeme, abychom mohli celý den fungovat, jak máme,” říká Isabel Smithová, která je odbornicí přes stravování. Do popsané škatulky potravin, které vám po ránu neposkytnou, co si vaše tělo žádá, patří i nejrůznější müsli a granoly, které se sice tváří zdravě, ale obsahují spoustu cukrů, éček a tuků. Až si příště budete vybírat ovesno-oříškovou směs, která vám bude zpříjemňovat rána, nezapomeňte si přečíst složení.

Horoskopy 2017

reklama

reklama