reklama

8 chyb, kterými si zpomalujete metabolismus

Tohle už jste určitě slyšela nejméně stokrát. Abyste si zrychlila spalování, stačí maličko – vybudovat si svaly, pít litry vody (a zeleného čaje) a netrávit celé dny sezením. Jenže existuje snad milion dalších věcí, které mají na dobré spalování vliv. A právě ty vám možná zavírají cestu k rychlému metabolismu.

Nejíte mléčné výrobky Foto:
Zdroj: Thinkstock
Nejíte dost mléčných výrobků

Svaly jsou pro zachování správné rychlosti spalování stěžejní. A protože mléčné výrobky jsou plné velmi kvalitních syrovátkových bílkovin a kaseinu, jsou pro růst svalů velmi důležité. „Syrovátka skvěle podporuje syntézu bílkovin, což pomáhá budovat svalstvo, a kasein brání odbourávání bílkovin a tím i úbytku svalové hmoty,“ říká nutriční expert Brian St. Pierre. Dokonce se ukázalo, že ženy, které si mléko a produkty z něj dopřávaly tři- až sedmkrát denně, shodily více tuku a nabraly více svalů než ženy, které jedly těchto produktů méně. Neváhejte proto a dejte si každý den alespoň tři porce mléka, tedy například jogurt, sýr a hrnek kvalitního kakaa.

Horoskopy 2018

reklama

reklama