reklama

8 chyb, kterými si zpomalujete metabolismus

Tohle už jste určitě slyšela nejméně stokrát. Abyste si zrychlila spalování, stačí maličko – vybudovat si svaly, pít litry vody (a zeleného čaje) a netrávit celé dny sezením. Jenže existuje snad milion dalších věcí, které mají na dobré spalování vliv. A právě ty vám možná zavírají cestu k rychlému metabolismu.

Vůbec nejíte sacharidy Foto:
Zdroj: Thinkstock
Vůbec nejíte sacharidy

Jistě, jedna studie za druhou potvrzuje, že pro hubnutí je lepší omezit spíš cukry než tuky. Nicméně to neznamená, že byste je měla ze svého jídelníčku vyškrtnout úplně. „Během cvičení vaše svaly potřebují glykogen z karbohydrátů uložených ve vašem těle,“ přibližuje St. Pierre. Pokud tedy nesníte dost sacharidů, hladina glykogenu bude příliš nízká a nebudete mít dost energie na intenzivní sportování. Ve výsledku spálíte během cvičení méně kalorií a ani po něm to nebude moc slavné, protože tělo nebude potřebovat tolik energie, aby se dalo dohromady. Ke každému jídlu si tedy dejte i porci sacharidů, například ovesné vločky, neloupanou rýži, batáty…

Horoskopy 2018

reklama

reklama