reklama

Nechte kila odplavat!

Plavat umí většina Čechů, ale ne každý umí plavat tak, aby při této aktivitě hubl. Stylem paní radové, tedy plaváním s hlavou stále nad vodou, totiž příliš kalorií nespálíte. Navíc je třeba plavat v kuse určitou dobu, jinak mizí z těla pouze cukry, ale tuky zůstávají. Naštěstí to jde i jinak. Vy totiž v bazénu vůbec plavat nemusíte! Raději si pěkně zacvičte.

Nechte kila odplavat! Foto:
Zdroj: goodhousekeeping.com
Zahřátí

Na začátku každého cvičení je třeba se zahřát, aby se tělo dostalo do správného tempa a lépe spalovalo tuky. Přesuňte se do mělké části bazénu a pokud potřebujete, vezměte si pěnovou destičku či pěnový válec. Začněte tím, že budete běhat kolem bazénu po dobu pěti minut, rukama si přitom pomáhejte jako pádly, lépe udržíte rovnováhu. Pak si dejte malou pauzu.

Následující cvičení dělejte hned za sebou, pauzu si udělejte až po dokončení série. Celkem byste měla odcvičit tři série za sebou.

 

Horoskopy 2017

reklama

reklama