reklama

Očistná dieta: Jídelníček na celý týden

Ulevte na 7 dní svému tělu. Zhubnete a budete se cítit líp. Foto:
Ulevte na 7 dní svému tělu. Zhubnete a budete se cítit líp.
Foto: Thinkstock

Máte pocit, že si váš žaludek i tukové zásoby zaslouží trochu ulevit a očistit? Máme pro vás jídelníček vytvořený nutriční specialistkou, který se hodí pro očistu organismu.

 

V jídelníčku jsou záměrně zařazeny potraviny, které pročišťují organismus. Zároveň je ale jídelníček bohatý na vitamíny a minerály, aby bylo doplněno to, o co tělo přišlo vlivem zpracovávání většího množství cukru a alkoholu.

Vhodné potraviny: česnek, cibule, zázvor, koriandr, listová zelenina, zelená zelenina celkově, řepa, jablka, hrušky, grep, ananas…

Poznámka: Jídelníček je vytvořen pro ženy

 

ThinkstockPhotos-162759274 Foto:

Snídaně: 1 plátek žitného chleba se sýrovou pomazánkou (2 x 1 lžíce), zelenina na plátky (mrkev a celer), chia semínka (1 lžička)

Přesnídávka: 1 pomeranč

Oběd: boršč s kuřecím masem (300 ml)

Svačina: kefír (250 ml)

Večeře: cottage (1 kelímek), salát polníček se sušenými rajčaty (5 ks) a hrst oříšků, rýžový chlebíček (1 ks)

 

ThinkstockPhotos-492932886 Foto:

Snídaně: jáhlová kaše (instantní, 1 porce, zn. Nomina) zalitá horkou vodou, sušené švestky (4 ks), 1 lžíce jogurtu, chia semínka a med

Přesnídávka: 1 kiwi, 1 mandarinka

Oběd: vařené celozrnné těstoviny (150 g), krůtí steak na zelenině

Svačina:  nastrouhaná okurka zalitá kefírem (cca 400 g), troška soli

Večeře: míchaná vejce (2 ks) s jarní cibulkou, kukuřice 1 ks

 

ThinkstockPhotos-100903754 Foto:

Snídaně: 1 plátek žitného chleba, ricotta (2 lžíce), 1/2 okurky

Přesnídávka:  1/2 avokáda s tuňákem

Oběd:  rýžové nudle (80 g) se zeleninou (100 g), hovězí nebo vepřové maso (80 g)

Svačina: mrkvový salát (150 g mrkev, 50 g pomeranč, citronová šťáva, lžička medu)

Večeře: salát z červenou čočkou (listová zelenina, mrkev, oříšky, kopeček vařené čočky, kousek sýru – např. fety nebo balkánského)

 

ThinkstockPhotos-dv1398009 Foto:

Snídaně: 1 plátek proteinového chleba, křenová pomazánka se sezamem (50 g), okurka (50 g)

Přesnídávka:  fresh juice jablko (300 ml)

Oběd: tofu na kari s květákem, hráškem, mrkví (150 g), 2 kopečky rýže

Svačina: Kozí sýr (1 kolečko) s rajčátkem (2 ks)

Večeře: dušená cuketa (200 g) s krevetami (150 g), rýžovými nudlemi (60 g) a chilli

 

ThinkstockPhotos-160576234 Foto:

Snídaně: žitné pečivo (1 ks), drůbeží šunka (2 plátky), 1/2 červené papriky

Přesnídávka: toust se šunkou a rukolou

Oběd: zapečená rýže na indický způsob, zeleninová obloha (200 g)

Svačina: ananas (300 g), hrst oříšků

Večeře: mozzarella (1 ks), zelenina (200 g), rýžový chlebíček (1 ks)

ThinkstockPhotos-177030868 Foto:

Snídaně: jogurt bílý (150 ml), corn flakes celozrnné (50 g), kiwi (50 g)

Přesnídávka: ovocný salát (300 g) s 10 g ořechů nebo semen

Oběd: brambory ve slupce (150 g), krůtí roládka s čerstvým sýrem, zeleninový salát (200 g)

Svačina: kozí jogurt (1 ks), 1/2 jablka

Večeře: chilli noc carne s bramborou ve slupce

 

ThinkstockPhotos-122399037 Foto:

Snídaně: tvarohový koláč (1 kousek), zázvorový čaj s medem

Přesnídávka: 1 hruška, hrst kešu oříšků

Oběd: těstoviny s brokolicí a koriandrem

Svačina: proteinová tyčinka (NatBar)

Večeře: Salát z červené řepy s ořechy a česnekem (250 g), posypaný kozím sýrem (80 g)

 

Vytvořila: Kristýna Báčová, DiS., nutriční specialistka Světa zdraví 4Life

 


Horoskopy 2017

reklama

reklama