reklama

Zábavná detoxikace? Zaskákejte si na trampolíně!

Zaskákejte si pro radost! Foto:
Zaskákejte si pro radost!
Foto: thinkstock.com

Systematické skákání totiž dokáže z těla odplavit odpadní látky mnohem důkladněji a kromě toho posiluje i další důležité orgány. Zkuste to!

Jak to funguje
Skákání na trampolíně je jedním z nejlepších způsobů, jak rozproudit v těle lymfu.

Opakující se pohyby nahoru a dolů výrazně podporují stlačování krevního a lymfatického řečiště.

Dochází k odplavování toxinů a odpadních látek z buněk organismu.



Co organismu přináší skákání na trampolíně:
- uvolňuje tělo i mysl
- zvyšuje imunitu
- zlepšuje cirkulaci krve
- posiluje srdce a plíce
- dodává energii
- pomáhá snižovat hladinu cholesterolu a optimalizovat tělesnou váhu
- předchází vzniku celulitidy
- revitalizuje organismus
- navozuje dobrou náladu

Kdy raději neskákat:
- pokud trpíte onemocněním srdce, kloubů, kostí, žil nebo jiným závažným chronickým onemocněním. Také necvičte při akutních onemocněních a infekci.



Proces očišťování

Pokud budete cvičit pravidelně, dostaví se u vás proces očišťování, který se může projevit jako bolest hlavy, výtok, vyrážka, průjem či vodnatá sekrece z nosu. K minimalizaci těchto průvodních účinků zvyšte svůj denní příjem tekutin (zejména čisté vody bez bublin).

Článek

Pochutnejte si! Foto: thinkstock.com

Jarní detox: Jak má správně vypadat?

Jarní půst není hladovka, chronicky nemocným může škodit.
Jak na to
Nikdy necvičte v klouzavé obuvi, ponožkách či punčochách. Nejlepší je, pokud budete skákat naboso. Trampolína nabízí řadu variant cvičení – můžete běhat, skákat snožmo, ze strany na stranu, zdvihat kolena střídavě do výšky, twistovat apod. Začínáte-li cvičit, nejprve si rozehřejte svalstvo skákáním v rytmu chůze, stejným tempem cvičení zakončujte.

Zdroj: Fithall.cz

Horoskopy 2017

reklama

reklama