reklama

13 úspěšných žen popisuje, jak vypadá jejich ráno

Někdo si po ránu potřebuje pořádně zacvičit, někoho probere hrnek kávy Foto:
Někdo si po ránu potřebuje pořádně zacvičit, někoho probere hrnek kávy
Foto: iStock

Jak ráno začnete, takový bude celý den. Neexistuje jediný správný způsob, jak den začít. Nechte se inspirovat tím, co po probuzení dělají úspěšné ženy.

Snídaně v naprostém klidu

„Probouzím se aspoň dvě hodiny předtím, než musím učit nebo být v kanceláři. Chci si dát v klidu pořádnou snídani bez televize, zpráv a hudby. Myslím, že když den hned na začátku naplníte klidnou, uvolněnou energií, bude pak takový i celý. Potom si protáhnu záda a boky a dvě minuty cvičím prkno, což nastartuje ducha i tělo na celý den.“ Elisabeth Halfpapp, spoluautorka cvičebního systému Core Fusion Barre

cvičení - plank Foto:

Koukání do nikam

„Od té doby, co píšu beletrii, dělám na plný úvazek a vychovávám děti, musím využít každičkou minutu. Vstávám nechutně brzo, kdy doma ještě všichni spí, abych měla chvilku pro sebe. Někdy píšu, jindy si zacvičím a někdy si dám ještě v pyžamu kafe, koukám do nikam a přemýšlím. I když vlastně nic nedělám, je to dobře strávený čas: věřím, že si každá žena potřebuje vyšetřit trochu času na to být sama se sebou a soustředit se na sebe. Sebeuvědomění je skvělou zbraní proti všem těm špatným věcem, jako jsou deprese, nuda nebo přibírání na váze.“ Siobhan Adcock, šéfredaktorka webu o těhotenství WhatToExpect.com

Masáž ramen

„Každé ráno, než si sednu do své (teď už ergonomické) kancelářské židle, promasíruju si ramena a záda pěnovým válečkem. Dnes je to nezbytná součást správného začátku dne. Asi před rokem na mě začalo dopadat, že sedím dlouho u počítače: svaly na ramenou jsem měla věčně ztuhlé, nedržela jsem správně tělo a celkově jsem se cítila unavená a slabá. Krátká masáž mi nejen dodá sílu a srovná tělo, ale také je to chvilka pro mě, než začne obvyklý pracovní blázinec.“ Dana Livingston Ward, ředitelka webu o celebritách Clevver

Italské latté a ovesná kaše

úspěšné ženy - snídaně Foto:

„Když mi bylo nějakých náct, začala jsem si po ránu vařit latté ve staré italské konvičce Bialetti. Pěna mě pohladí a kofein mě nakopne. Pak si dám ovesnou kaši s chia a lněným semínkem, ořechy, sušeným ovocem, skořicí a mandlovým mlékem. Ta mě zasytí až do oběda. Dost lidí nesnídá, nemají čas, ale ovesná kaše je rychlá, zdravá a dá se vzít i s sebou.“ Tanya Steel, šéfredatorka webu o zdravém vaření Clean Plates a autorka zdravých kuchařek pro děti

Jóga, sprcha, snídaně, rádio

„Z postele vyskočím už před půl šestou a než vyjde slunce, dám si hodinku dynamické jógy. Tašku mám sbalenou už večer, takže se ráno není na co vymlouvat. Pak už to jde samo: sprcha, lehký make-up, avokádový toust s dvěma vajíčky, citronem a kousky pálivé papričky. Poslouchám u toho svoje oblíbené rádio, abych měla přehled, co se děje ve světě. Během dne toho musím udělat a promyslet tolik, že jsem ráda, když ráno nemusím o ničem přemýšlet. Vstát, trochu se zapotit, zklidnit duši a naplnit mysl i tělo.“ Jillian Sabaugh, ředitelka realitní kanceláře Ukropina-Sabaugh

Meditace a plánování

„Ráno udělám takovou malou inspekci, jak jsem na tom se svými pocity i tělem. Pár minut zhluboka dýchám, a když mám trochu času, ráda 20 minut medituji. Cítím vděčnost, myslím na to, co se mi minulý týden nebo včera povedlo, a raduju se, že se mi daří v podnikání i doma. Pak si představuju, co chci zítra nebo příští týden dokázat. Vždycky mě u toho napadne spousta věcí, takže si je hned píšu do telefonu, abych na nic nezapomněla. Pak nápady roztřídím podle důležitosti a je z toho plán, na co se zaměřit.“ Loren Brill, zakladatelka a ředitelka firmy Sweet Loren’s, která vyrábí těsto na sušenky z čistě přírodních surovin

Cvičit a cvičit

„Kvůli práci jsem musela hodně cestovat a neměla jsem čas na žádné soustavné cvičení. Byla jsem ve stresu, podrážděná a unavená. A tak jsem se rozhodla, že prostě budu cvičit aspoň čtyřikrát týdně. Cvičení si plánuju na celý týden dopředu – spinning, kettleball, jógu, taneční kardio nebo trampolíny, abych měla za týden tři silové tréninky a jedno pořádné kardio. Musím vždycky nejdřív zavézt děti do školy, předtím se na cvičení nedostanu, ale i tak je to pro mě priorita. Vědomí, že dokážu něco takového, mě zbaví stresu na celý den.“ Kim Janulewicz, majitelka a šéfredaktorka blogu pro rodiče A Child Grows in Brooklyn

Voda, meditace, cvičení

„Den začínám velkou sklenicí vody a dvacetiminutovou meditací, díky které jsem potom soustředěná, klidná, plná energie a připravená vyrazit. Skoro každý den si jdu zacvičit. Cvičení mi dodá energii a spokojenost, a to ještě není ani osm hodin. A kdo by nechtěl začínat den pocitem, že to prostě zvládáte?! Alexis Wolfer, zakladatelka a šéfredaktorka webu TheBeautyBean.com

Venku se psem a kávou

úspěšné ženy - káva Foto:

„Každé ráno, než vstanu, ležím v posteli a 15 minut medituju. Myslím na věci, za které jsem vděčná a chci je ten den zažít. Potom vstanu, udělám si kávu s sebou a jdu na 20 minut venčit psa. U snídaně si projdu e-maily a udělám si hrubý plán, co budu dělat. Když to jde, zacvičím si a dám si sprchu.“ Gillian Deck, zakladatelka Sedona East, e-shopu s dámským zbožím

Ráno s čistou hlavou

„Moje zdravé ráno začíná večer předtím. Jsem extrovert, celý den jsem plná energie, a když se dostanu v deset večer domů, mozek mi ještě pořád jede naplno. Je pro mě těžké se zklidnit a jít spát, a tak asi hodinu poslouchám meditační cédéčko. Díky tomu se ráno budím s čistou hlavou a mohu si promyslet priroity.“ Lu Li, zakladatelka a ředitelka platformy pro podnikající ženy Blooming Founders

úspěšné ženy - voda Foto:

Ranní dávka vody

„Hned jak ráno vstanu, dám si velkou sklenici vody. Další si dám při kávě, což dělá už skoro litr vody. Tady v Novém Mexiku, kde žiju, vysušuje nejenom nadmořská výška, ale i vzduch, takže je důležité pít hodně vody. Ale nikdy mě nenapadlo, že se do toho musím pustit, jakmile vstanu. Pak jsem si přečetla knížku Francouzky netloustnou. Psalo se tam, že si neuvědomujeme, o kolik vody přijdeme ve spánku. Vodu ve spaní ztrácíme dýcháním a celých sedm nebo i víc hodin ji nedoplňujeme Pro mě je teď ranní dávka vody stejně důležitá jako kafe.“ Maggie Hall, americká spisovatelka, autorka trilogie The Conspiracy of Us


Meditace a horká voda

"S třicítkou jsem začala pravidelně meditovat, protože meditace přináší do života řád, klid a soustředěnost. Vstanu, opláchnu si obličej, ustelu, dám si hrnek horké vody a potom medituju pět až dvacet minut podle toho, kolik mám zrovna času. Mám k tomu určené speciální místo v bytě. I když jsou to jediné vědomé nádechy a výdechy za celý den, cítím, že je správné, že jsem začala den ponořená sama do sebe.“ Aimee Gildea, zakladatelka a kteativní ředitelka společnosti na stylové doplňky Ames Tovern

-az-/foto iStock

Článek

Kde se stala chyba? Foto:

12 žen přiznává, co mělo být v jejich manželství od prvního dne jinak

Nikdo neříká, že manželství je snadné. Nebo alespoň ne většina lidí. Ale když si nastrojení novomanželé na svatbě slibují, že spolu budou v dobrém i zlém, většinou ani...

Článek

Vypadá to jednoduše, ale zkuste takhle vydržet třeba jen minutu Foto:

Jak vytvarovat super břišáky? Cvičte prkno!

Cviků zaměřených na břišní svaly je bezpočet. My jsme pro vás vybrali jeden z těch super účinných a zároveň velmi jednoduchých. Bez větších problémů ho zvládne každý.


Horoskopy 2017

reklama

reklama