reklama

TOP 12 cviků pro zpevnění stehen

Krásné nohy bychom chtěly všechny Foto:
Krásné nohy bychom chtěly všechny
Foto: thinkstockphoto.com

Pokud hledáte nejlepší cviky pro zpevnění vnitřní strany stehen, čtete správný článek. Všechny tyto cviky jsou efektivní a mohou být jednoduše zapojeny do vašeho denního režimu. Takže vstaňte a řiďte se naším jednoduchým plánem.

RÁNO

1. Nůžky

Ještě než vstanete z postele, můžete už začít zpevňovat vnitřní stranu svých stehen. Nejprve si lehněte na bok. Snažte se nehýbat břichem a nepokrčovat kolena a zdvihejte nohu co nejvýše nahoru a dolů alespoň 10x. Poté si lehněte na druhý bok a opakujte na druhou stranu.

2. Kroužky ve vzduchu

Otočte se na záda a zdvihněte nohu nahoru do vzduchu. Snažte se nepokrčovat kolena a nohou obkreslujte ve vzduchu kruh po dobu 10 sekund. Poté vyměňte nohy a zopakujte.

3. Stisk koleny

Zatímco ležíte na zádech, vezměte si polštářek nebo míček. Pokrčte kolena a chodidla nechte v šíři ramen. Dejte si polštářek nebo míček mezi kolena a stiskněte předmět pod dobu 10 sekund. Zopakujte 10x.

4. Dřepy s míčem proti zdi

Vstaňte z postele a vezměte si míč na cvičení. Poté si stoupněte ke zdi nebo k zavřeným dveřím a dejte mezi svá záda a stěnu míč a udělejte 10 dřepů tak, abyste míč stále udržely na zádech. Pro ještě větší účinek si dejte mezi stehna menší míček nebo polštářek.

 

BĚHEM POLEDNÍ PAUZY

5. Opakování výpadů

Výpady jsou velmi jednoduché a můžete je cvičit i během pauzy v práci. Najděte si volnou místnost nebo se zavřete v kanceláři a zopakujte 10 výpadů pro lepší vzhled vnitřní strany stehen.

6. Pozice supermana

Poté se postavte chodidly do šíře ramen. Pokrčte kolena a vzpažte ruce nad hlavu. Stoupněte si na špičky a vytrvejte v pozici 10 sekund. Budou vás brzy pálit nohy, ale má to ten nejlepší účinek.

 

PŘED VEČEŘÍ

7. Zaběhejte si

Až se vrátíte domů, vyhraďte si čas na důkladnější cvičení. Běh v sobě skrývá mnoho přínosů, včetně skvělé možnosti procvičení vnitřní strany stehen. Zaběhejte si vlastním tempem alespoň půl hodiny pro maximální účinek spalování tuku a další výhody.

8. Choďte po schodech nahoru a dolů

Jedno z nejlepších cvičení je chůze po schodech. Můžete cvičit na schodišti nebo na menším stupínku a opakujte rychlou chůzi po schodech nahoru a dolů.

9. Dřep se zhoupnutím

Toto cvičení je výborné pro vnitřní stranu vašich stehen i svaly trupu a pomůže vám spálit kalorie a rychle vytvarovat tělo. Nejdříve udělejte dřep, ale nejděte až úplně dolů, zastavte se v dřepu ve chvíli, kdy ucítíte pálení ve stehnech. Vezměte si činku nebo jiné menší závaží. Držte činku před sebou, jako kdybyste se chtěly ještě snížit, ale namísto toho zhoupněte činku pod nohama. Po celou dobu se udržte v podřepu a zopakujte 10x.

 

PŘED SPANÍM

10. Pozice plameňáka

Než si půjdete lehnout, zacvičte si relaxační cviky na nohy, které vám pomohou snížit stres a připravit se na spánek. Vyzkoušejte například pozici plameňáka, která vás zklidní a posílí vaše stehna. Nejprve si stoupněte chodidly v šíři ramen pevně na podlahu. Dejte jednu nohu za sebe a mírně pokrčte kolena. Ve stejnou chvíli před sebe rozpažte paže. Vytrvejte v pozici 10 sekund a zopakujte 10x. Poté vyměňte nohy a zopakujte.

11. Zhoupnutí v nohách

Vraťte se do pozice plameňáka, ale tentokrát mějte po ruce nějaký pevný předmět, kterého se můžete chytit. Zvedejte nohu co nejpomaleji před sebe. Po deseti zopakování udělejte stejný cvik na druhou nohu.

12. Pozice pozdravu

Nakonec dopřejte svým unaveným, ale silnějším nohám odpočinek v podobě pozice pozdravu. Rozkročte se do šíře ramen, vaše špičky by měly směřovat dopředu. Ohněte se dolů a rukama jeďte dopředu po podlaze co nejdále od těla. Držte záda rovně a vyhoupněte se zpátky rovnýma nohama, abyste ještě více protáhly stehna.

 

Zdroj: FitLif – nový internetový magazín o zdravém hubnutí! www.fitlif.cz

Horoskopy 2017

reklama

reklama