reklama

4 největší dogmata o seznamovacích agenturách

Když požádáte o pomoc seznamovací agenturu, neznamená to ještě, že vám určitě najde vhodného partnera Foto:
Když požádáte o pomoc seznamovací agenturu, neznamená to ještě, že vám určitě najde vhodného partnera
Foto: Thinkstock

Pokud se rozhodnete změnit svůj status ze single na zadaný, je dobré nevybírat jen srdcem, ale i hlavou. Zvlášť v případě, že se hodláte seznámit přes profesionální agenturu.

I když se v hloubi duše domníváme, že na poli seznamovacím jde víc než kdekoli jinde o naše štěstí, city a spokojenost, je třeba si uvědomit, že i v této oblasti jde především o byznys. Což ale neznamená, že na konci nemohou být obě strany bezvýhradně spokojené. Je však nutné zvolit dobře partnera obchodního, a tak výrazně zvýšit šance na nalezení toho pravého partnera životního.

Se seznamovacími agenturami je to tak trochu jako s dobrým jídlem. Rádi se dosyta, zdravě a chutně najíme a jsme-li spokojení, nemáme problém nějakou tu kačku utratit. Tam, kde nám jednou nechutnalo, už se nikdy nevrátíme. Kvalitní restaurace naopak doporučujeme svým dobrým známým a na obou stranách vládne spokojenost.

Možná i vy hodláte využít služeb některé ze seznamovacích agentur. Nedělejte chyby, jakou spousta těch, kteří byli před vámi. Ušetříte tím spoustu času, peněz i dnů, které trávíte sami a přitom byste mohli být s někým milovaným.

Článek

Ráda tě poznávám! Foto:

6 ďábelských způsobů, jak se (ne)seznámit

Nechte se varovat či inspirovat šesti zaručenými způsoby, které vás ke spokojenému vztahu (ne)dovedou.

 

Dogma č. 1: Čím více registrovaných, tím větší šance na seznámení

Jedním ze zásadních čísel, na které nás agentury lákají, je počet lidí, jež se u nich seznamují. Mezi desetitisíci seznámení chtivými lidmi se musí chytnout každý. Jenže právě v davu se nejlépe skryjí ti, kteří o vážné seznámení a budoucí vztah vůbec nestojí. Vy tak strávíte moře času dopisováním a na schůzkách, které nikam nevedou. A navíc, i kdyby mezi všemi snad ten pravý nakonec byl, stačíte si ho všimnout, když absolvujete pět, deset, patnáct schůzek týdně? Nejspíš vám proklouzne mezi prsty.

„Registrovaných nemusejí být statisíce, skutečný vztah lze nalézt i mezi mnohem menším počtem lidí,“ potvrzuje Veronika Vinterová, majitelka jedné z agentur, která nestaví na počtech seznamujících se, ale seznámených. „Tohle číslo bude vždycky podstatně nižší, ale pro klienty snad mnohem podstatnější. U nás mluvíme o více než tisícovce seznámených, 23 svatbách a 12 miminkách za čtyři roky existence. Pro někoho málo, pro někoho naopak důvod, proč jít právě k nám.“

 

Dogma č. 2: Za málo peněz spousta potenciálních partnerů

Přísloví o kuřeti, co zadarmo ani nehrabe, bylo a je stále aktuální. Pokud by seznamky neprofitovaly z našich peněz, s velkou pravděpodobností by už dávno neexistovaly. Proč taky. To znamená, že slibuje-li někdo „partnera za kačku“, něco nám tají. Že jsme naletěli, zjistíme v lepším případě už v průběhu registrace, v horším až za pár měsíců, kdy z našeho účtu začnou mizet zlaťáky tak říkajíc bez našeho vědomí. Seznamek, kdy se před registrací můžete seznámit s tím, jak fungují, je minimum. Obvykle se bez uvedení kontaktního mailu nedozvíte nic. „Jak kde,“ nesouhlasí Vinterová. „Nepatříme sice k nejlevnějším, ale to ani není náš cíl. Kolik vás co bude stát, víte hned. Paradoxem je, že v ostatních seznamkách zaplatíte nakonec mnohem víc, jen o tom na začátku nevíte. Což je z psychologického hlediska úspěšnější taktika, ale na naši psychiku to příliš pozitivní vliv nemá.“

 

Dogma č. 3: Čím víc zaplatíte, tím méně toho budete muset pro svůj nový vztah udělat

Zvykáme si, že když někomu zaplatíme nějaký ten peníz, nemusíme se o nic starat a dotyčný udělá všechno za nás. Jenže když si zaplatíte permanentnku do fitcentra, budete se přeci muset hýbat. Když si zaplatíte individuální kurz angličtiny, budete se muset učit. A když si zaplatíte za to, že najdete svého životního partnera, tak vám jen tak nespadne do klína, ale budete pro to muset něco udělat.

Dokonce jsou na trhu seznamovací agentury, které vám před seznámením s partnerem doporučí, abyste se seznámili nejdříve sami se sebou. „Je mnoho těch, kteří to hned na začátku vzdají. Jsme zvyklí, že co si usmyslíme, máme hned. U nás trvá nalezení partnera několik měsíců, třeba i půl roku nebo rok. To je pro mnoho lidí dlouhá doba. Naše klienty nenecháváme ležet ladem tak, jako v klasických seznamkách. Vycházíme z toho, že nemohou-li najít partnera přirozenou cestou, je třeba především učinit změnu v nich samotných. To je odvážné a šokující tvrzení, přes které se řada našich klientů nepřenese. Ti, co vytrvají, mají ale na výběr z několika rozvojových programů týkajících se zvýšení sebevědomí, objevení sebe sama či vnitřní krásy, ve kterých si často sáhnou na dno. Ale jak známo, mají se pak od čeho odrazit a letí vzhůru neuvěřitelnou rychlostí. Cestou nahoru potkají toho, kdo se cítí stejně dobře a spokojeně – a je ruka v rukávu…,“ říká majitelka jedné ze seznamovacích agentur.

Článek

Že by konečně pan Božský? Podlehnout krásné iluzi je na internetu velmi snadné Foto:

Rande přes internet? Buďte dvojnásobně opatrná

Přes internet se podle statistik seznámí každý pátý Čech. Seznamují se nejen starší ročníky, ale i teenageři. K seznamování často dochází prostřednictvím sociálních sítí....

 

Dogma č. 4: Není nic pohodlnějšího, než si najít partnera od stolu v obýváku

Dárky pro své blízké nakupujeme přes internet, domů nám dovezou teplé jídlo, nákup, nebo demižón vína, když na něj dostaneme v deset večer chuť. Důvodů, proč opouštět teplo domova máme čím dál méně. I seznamky se nám v tomto směru snaží „vyjít vstříc“ a slibují nalezení partnera na pár kliků a bez zvednutí zadku. A pak přijde překvapení, když se registrujeme u seznamky, ze které nám přijde mail: Jsem Jana, vaše osobní konzultantka a ráda bych vás pozvala do naší kanceláře na osobní schůzku, abychom probrali vaše možnosti seznámení… „Jde o přístup, který je v dnešní rychlé, elektronické době spíše výjimečný,“ vysvětluje osobní konzultantka Jana, která pro agenturu Náhoda pracuje od jejího vzniku, tedy 4 roky. „Myslím si, že většina klientů se schůzkou souhlasí vlastně ze šoku. Jenže když se z jejich virtuální seznamky stane agentura nejen z masa a kostí, ale i se čtyřmi zdmi, kde mohou vidět, jak intenzivně se na jejich budoucnosti pracuje, jsou velmi spokojení.“

Buďte tedy online, ale chtějte také vědět, jak vypadá fyzicky ten, co má ambici změnit váš dosavadní život.

Horoskopy 2017

reklama

reklama