reklama

TOP 10 pozic z jógy, které vám zlepší zažívání

Pokud občas trpíte zácpou nebo se cítíte nadmutí, stojí za to zkusit jógu, která mimo jiné pozitivně ovlivňuje proces trávení. V ideálním případě byste měli cvičit 1–2 hodiny po jídle, ještě lépe s prázdným žaludkem. A nezapomeňte – klíčem k úspěchu je pravidelnost.

Část 1 z 10
jóga zažívání 1 Foto:
Zdroj: www.blissyogaevansville.com
Apanásana – pozice vyhánějící větry

Neskutečně příjemná pozice vhodná snad pro každého. Ležíte na zádech a přitáhnete pokrčené nohy k trupu. Máte je zhruba na šíři kyčlí. Pozor na záklon hlavy, zatáhněte bradu lehce ke krku, jako byste chtěli udělat dvojitou bradu. Ramena se dotýkají země. Dech je pomalý a hluboký. Nejenže si krásně uvolňujete bedra, ale zároveň se mohou zmírnit menstruační nebo zažívací křeče.

 

Pozice napomáhá optimálnímu fungování trávicí, močové a pohlavní soustavy. Zůstaňte v této ásaně ideálně dvě minuty.

Horoskopy 2017

reklama

reklama