Webové stránky skupiny Prima používají cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu souhlasíte s užitím cookies v rámci webů skupiny Prima. Více informací
Souhlasím
návrat zpět

Vyhledávání

Co hledáte?
Smazat
zpět

Partnerský horoskop

Jste si souzení? Zvolte znamení a zjistěte, jestli vám hvězdy přejí.
zpět

Výpočet ascendentu

Pro výpočet svého ascendentu zadejte datum a čas narození.
Reklama

6 nejhorších jídel, než jdete do postele

1/6: Čokoláda
Čokoláda pro alergiky 3

Ta vysokoprocentní je sice relativně zdravá, ale i tak obsahuje obrovské množství tuku. Mléčné čokolády jsou navíc dost sladké. Kakao, z něhož se čokolády vyrábějí, obsahuje kofein – a ten je, jak známo, nepřítelem spánku. Některé studie ale tvrdí, že v kombinaci s theobrominem (další látka schovaná v kakau) není kofein aktivní, a proto prý zase tak povzbuzující účinky čokoláda nemá. Co ale před spaním určitě v čokoládách škodí, je tuk a cukr.

2/6: Tučné maso
Restaurace v Nigérii podávala hostům lidské maso

Maso se hrozně dlouho tráví a to tučné ještě déle. Před ulehnutím si ho nedávejte, abyste nezatížili trávicí systém a aby se organismus mohl „soustředit“ na spánek a ne na trávení.

3/6: Těstoviny
Těstoviny

Pokud chcete přibrat, klidně je večer jezte, ale v opačném případě si je raději odpusťte. Těstoviny jsou vyrobené z mouky, vody a někdy také z vajec – a mouka se rovná čistým sacharidům, které se velice rády zavrtají do vašich boků.

4/6: Bílé pečivo
houska

Zde platí to stejné jako pro těstoviny. Moučné výrobky mají vysoký glykemický index a nutí k aktivitě slinivku břišní. Večer by se ale celé tělo mělo zklidnit a nepodstupovat žádné zběsilé metabolické pochody.

5/6: Sladkosti a ovoce
Ovoce i zelenina jsou zdravé všechny, při dietě si ale vybírejte

Když si dáte sladkou tyčinku, muffin, koláčky nebo koblihy, vyletí hladina krevního cukru do nebeských výšek. Budete mít spoustu energie a nebude moct usnout. Po chvíli se ale hladina prudce sníží, pocítíte únavu a tělo si opět schová přebytečné kalorie do podkoží. Ovoce je sice zdravé, nicméně také plné cukru a ten na spaní není třeba.

6/6: Brambůrky a oříšky
Ořechy a semena

Tučné, smažené, solené – nic z toho není pro organismus vhodné a už vůbec ne na noc. Netrapte svoje zažívání (žlučník, slinivku, žaludek, střeva i játra). Bude se vám špatně spát a navíc si zaděláte na kila navíc. Dejte si raději zeleninu a libové maso.

Zdroj: Fithall.cz

Fithall banner 2 Foto: