Webové stránky skupiny Prima používají cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu souhlasíte s užitím cookies v rámci webů skupiny Prima. Více informací
Souhlasím
návrat zpět

Vyhledávání

Co hledáte?
Smazat
zpět

Partnerský horoskop

Jste si souzení? Zvolte znamení a zjistěte, jestli vám hvězdy přejí.
zpět

Výpočet ascendentu

Pro výpočet svého ascendentu zadejte datum a čas narození.

Cviky, které pomáhají trávení a zároveň zpevňují břicho

Seznamte se s cviky, které povzbuzují trávení a zároveň účinně zpevňují břicho. Takže budete nejen štíhlejší, ale i zdravější.
Vydáno: 30.01.2017
Cviky pomáhají trávení a zároveň zpevňují břicho
Cviky pomáhají trávení a zároveň zpevňují břicho Autor: istock.com
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

1. Kolena přitažená na hrudník

Položte se na záda, zhluboka se nadechněte a vydechněte, uvolněte se. Potom při nádechu přitiskněte kolena na hruď a obejměte je pažemi. Nadzvedněte trochu kostrč a v této poloze vydržte 1 minutu. Klidně dýchejte.

2. Zkracovačky

Posaďte se na podlahu. Pravou nohu pokrčte a fixujte ji levou rukou. Levá noha leží zpříma na podlaze. Otočte trup co nejvíc doprava a vydržte v této pozici půl minuty. Opakujte s druhou nohou.

3. Dřepy

Postavte se zpříma, nohy rozkročené na šíři ramen. Zvedněte ruce nad hlavu. Začněte plynule klesat do dřepu. V pozici sedu byste měli minutu vydržet a potom se vracet zpět. Nehrbte ramena, držte je doširoka roztažená, nesklápějte hlavu. Dýchání je rovnoměrné. Hlídejte si, aby se kolena neposunula před čáru, kterou zaujímají prsty nohou.

4. Výpady

Postavte se zpříma. Jednou nohou udělejte velký krok dopředu. Ruce nejlépe držte rovně za zády. Vydržte v pozici půl minuty a pak cvik opakujte druhou nohou. Opakujte pětkrát. Dýchejte zhluboka a rovnoměrně.

5. Zvedání pánve

Položte se na záda s pokrčenýma nohama. Mírně nadzvedněte pánev, paže přitom leží rovně na podlaze. Vydržte minutu, pak se vraťte do výchozí pozice. Dýchání je rovnoměrné.

6. Svíčka

Položte se na podlahu. Nohy zvedněte napnuté do výšky. Nadzvedněte pánev a zezadu ji podpírejte rukama, nohy vytažené do výšky. Lokty se pevně opírají o podlahu. Pokud tento cvik fyzicky nezvládnete, nechte pánev položenou na zemi a zvedněte jenom nohy, ruce položené dlaněmi na zemi. S nohama napnutýma vzhůru vydržte jednu minutu.

I následující články by vás mohly zajímat:

Článek

12 tipů, jak získat ploché břicho Foto:

12 tipů, jak získat ploché břicho

Pokud chcete mít opět břicho hezky ploché, máme pro vás několik tipů, které fungují na ženy i muže.
Aby tělo přestalo vodu zadržovat, nesmíte s ní šetřit

Chcete zhubnout? Zbavte se přebytečné vody v těle

Vypadá to jednoduše, ale zkuste takhle vydržet třeba jen minutu

Jak vytvarovat super břišáky? Cvičte prkno!

 

zdro: prokondice.cz

Článek je zařazen v: zdraví, cvičení, cviky, hubnutí, diety, cviky na břicho, ploché břicho, trávení, dobré trávení
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama