Webové stránky skupiny Prima používají cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu souhlasíte s užitím cookies v rámci webů skupiny Prima. Více informací
Souhlasím
návrat zpět

Vyhledávání

Co hledáte?
Smazat
zpět

Partnerský horoskop

Jste si souzení? Zvolte znamení a zjistěte, jestli vám hvězdy přejí.
zpět

Výpočet ascendentu

Pro výpočet svého ascendentu zadejte datum a čas narození.

Kombinací těchto potravin uděláte maximum pro vaše zdraví

Jsou potraviny, které jsou zdravé samy o sobě. A jsou také potraviny, které když správně spárujete s jinými, dosáhnete maximálního využití všech vitaminů a minerálů, které obsahují. A o jaké kombinace se jedná?

Hovězí maso + brokolice
Kombinací těchto potravin uděláte maximum pro vaše zdraví hovězí
Kombinací těchto potravin uděláte maximum pro vaše zdraví hovězí
Hovězí maso + brokolice

Železo, jehož velké množství hovězí maso obsahuje, vaše tělo mnohem lépe zpracuje, pokud ho zkombinujete s potravinami bohatými na vitamin C.

Růžičková kapusta + losos
Kombinací těchto potravin uděláte maximum pro vaše zdraví losos
Kombinací těchto potravin uděláte maximum pro vaše zdraví losos
Růžičková kapusta + losos

Dejte dohromady ryby obsahující zdravé tuky a růžičkovou kapustu bohatou na vitamin D a máte skvělou kombinaci, která vašemu tělu jen prospěje.

Avokádo + rajčata
Kombinací těchto potravin uděláte maximum pro vaše zdraví avokádo
Kombinací těchto potravin uděláte maximum pro vaše zdraví avokádo
Avokádo + rajčata

Karotenoidy a vitamin A obsažené v rajčatech dodají vašemu tělu ještě více energie, pokud k nim přidáte zdravé tuky – obsažené např. v avokádu.

Tofu + papriky
Kombinací těchto potravin uděláte maximum pro vaše zdraví tofu
Kombinací těchto potravin uděláte maximum pro vaše zdraví tofu
Tofu + papriky

Věděli jste, že papriky obsahují více vitaminu C než pomeranče? A kombinace tofu a paprik tvoří skvělý základ pro různé pokrmy (ať už masové, nebo luštěninové). Díky nim, vaše tělo zpracuje beze zbytku všechny vitaminy a minerály.

Jahody + cereálie
Kombinací těchto potravin uděláte maximum pro vaše zdraví jahody
Kombinací těchto potravin uděláte maximum pro vaše zdraví jahody
Jahody + cereálie

Jahody jsou bohaté na vitaminy B a C. Pokud je přidáte do cereálií, využijete tyto vitamíny maximálně. Ideálně ještě přidejte nízkotučný jogurt.

Divoká rýže + česnek
Kombinací těchto potravin uděláte maximum pro vaše zdraví rýže
Kombinací těchto potravin uděláte maximum pro vaše zdraví rýže
Divoká rýže + česnek

Divoká rýže obsahuje hodně železa a zinku. Vaše tělo ho mnohem lépe absorbuje, pokud při vaření rýže přidáte česnek.

Arašídové máslo + banány
Kombinací těchto potravin uděláte maximum pro vaše zdraví banán
Kombinací těchto potravin uděláte maximum pro vaše zdraví banán
Arašídové máslo + banány

Super tip na svačinu po cvičení – kombinace proteinů a karbohydrátů pomáhá regeneraci a také nárůstu svalové hmoty.

Salát + olivový olej
Kombinací těchto potravin uděláte maximum pro vaše zdraví salát
Kombinací těchto potravin uděláte maximum pro vaše zdraví salát
Salát + olivový olej

Tuky pomáhají našemu tělu absorbovat až 3krát více karotenoidů, zahrnujících beta karoten a lykopeny a antioxidanty. Proto zeleninu kombinujte vždy s olivovým olejem.

Reklama