reklama

Zdravý jídelníček: 5 věcí, které perfektně víte, ale přesto stále nehubnete

Snad v žádné jiné oblasti života se lidé nepotýkají s tak obrovským rozdílem mezi věděním a konáním, jako je tomu u hubnutí a zdravého životního stylu. Téměř každý, kdo chce shodit pár kilogramů nebo žít zdravěji, si během života přečetl spoustu informací o tom, co jíst, kdy jíst, s kým, v jakém množství a v jakou denní dobu.

Časopisy i internet přímo praskají ve švech z informací o tom, co dělat a co nedělat, nicméně pouze teoretické znalosti ještě nikdy nikoho pneumatiky kolem pasu nezbavily. Je třeba podle nich jednat.

Zjistěte, jak šedou teorii proměnit ve štíhlou praxi:

Zdravý jídelníček jídlo po 17. hodině Foto:
Zdroj: Thinkstock
Víte, že si můžete dát něco k jídlu i po 17. hodině večer

Ale už nevíte, co si můžete dát před spaním. Pokud vám pozdě večer kručí v břiše, dejte si klidně okurky - nakládačky nebo salátovou okurku. Dobrá jsou i rajčátka, pár koleček šunky, několik lžiček bílého jogurtu nebo trochu teplého mléka se skořicí. Navečeřet se můžete dosyta i v devět večer, jen volte kombinaci bílkovin a zeleniny – třeba si na pánev hoďte čtyři bílky s jedním žloutkem, omeletu ozdobte šunkou a k tomu si připravte zeleninový salát bez tučné zálivky.

 

 

Horoskopy 2018

reklama

reklama