zpět

Partnerský horoskop

Jste si souzení? Zvolte znamení a zjistěte, jestli vám hvězdy přejí.
zpět

Výpočet ascendentu

Pro výpočet svého ascendentu zadejte datum a čas narození.
zpět

Horoskop pro Vás každý týden

Stačí vybrat znamení a zadat Váš email. Jednou týdně vám zašleme horoskop pro vaše znamení.
návrat zpět

Vyhledávání

Co hledáte?
Smazat

Ženy, nikdy nechoďte nahé po poli, varuje Kateřina Marie Fialová. Proč?

Byl dosažen limit pro přehrávání

Litujeme, ale na vašem účtu je přehráváno příliš mnoho videí zároveň. Pokud chcete pokračovat v přehrávání na tomto zařízení, prosím, ukončete přehrávání na jiných zařízeních. Více o limitech přehrávání videí na účtech s předplatným najdete na adrese https://ipri.ma/faqbr

Denisa Ganzwohlová , Vydáno: 27.10.2021
Tenhle díl seriálu Hvězdy nad hlavou byl pořádně žhavý. Jirka (Roman Vojtek) a Táňa (Kateřina Marie Fialová) si v něm rozhodli na vlastní kůži vyzkoušet ikonickou scénu z romantického snímku Titanic, kdy Rose a Jack v podání Kate Winslet a Leonarda DiCapria tráví vášnivou noc v kočáře. Co se zadrhlo? Odpoví Kateřina Marie Fialová v dalším vydání Prima Pauzy!

reklama

Pokud si vybavíte tuto vášnivou scénu z Titaniku, určitě víte, že na atmosféři jí přidává hlavně zapocené okénko kočáru. A právě o podobný efekt se snažili i herci. Jak ale vysvětluje Kateřina Marie Fialová, nebylo to ani nutné.

Titanic nebo Hvězdy nad hlavou?

„V kočáře bylo vedro, bylo to opravdu jako v Titanicu. My jsme tam jen přidýchávali, abychom mohli udělat klasickou scénu s rukou. Ono to ale v jednu chvíli vůbec nebylo potřeba,“ popisuje.

Jak na natáčení romantické scény vzpomíná? Romantika to byla sice perfektní, pro Kateřinu Marii Fialovou ale zejména poučná. A o svoji ne zcela pozitivní zkušenost se s vámi ráda podělí. Oč se jedná? Odpověď se dozvíte ve videu!

Další zábavná bonusová videa si prohlédněte na stránce o pořadu Hvězdy nad hlavou!

reklama

Související témata: Hvězdy nad hlavou , FTV Prima , Prima pauza , titanic , seriál hvězdy nad hlavou

reklama

Přečtěte si také

reklama