Webové stránky skupiny Prima používají cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu souhlasíte s užitím cookies v rámci webů skupiny Prima. Více informací
Souhlasím
návrat zpět

Vyhledávání

Co hledáte?
Smazat
zpět

Partnerský horoskop

Jste si souzení? Zvolte znamení a zjistěte, jestli vám hvězdy přejí.
zpět

Výpočet ascendentu

Pro výpočet svého ascendentu zadejte datum a čas narození.

Jak se rychle a účinně zbavit povislého břicha

Cvičíte, snažíte se držet různé diety a pořád máte pocit, že v oblasti bříška to není ideální? Pak je možná na čase vyzkoušet nové cviky! Máme pro vás 3 lety prověřené, které opravdu fungují.
Vydáno: 19.11.2018
Jak se rychle a účinně zbavit povislého břicha
Jak se rychle a účinně zbavit povislého břicha Autor: istock.com
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Cvik 1 – Hluboké nádechy

Zhluboka nadechněte do břicha. Snažte se co nejvíce vyklenout břišní stěnu. Jeden, dva, tři, čtyři, pět. Uvolněte se, vydechněte ústy. Nyní vtahujte břicho, vzhůru k žaludku, jako byste ho chtěli schovat pod žebry. Zadržte dech. Jeden, dva, tři. Znovu nadechněte a opakujte cvičení tolikrát, kolik je vám let. Pokud se to najednou nedá zvládnout, rozdělte si je a cvičte i během dne. Dá se cvičit i vsedě za stolem, bez toho, že by si ostatní něčeho všimli. Tento cvik si opravdu účinně poradí s tukovou vrstvou na břiše, navíc masíruje orgány břišní dutiny. Samozřejmě ho neprovádějte, jste-li najezení nebo jste nedávno prodělali operaci na břiše.

Cvik 2 - Zlá kočka

Klekněte na všechny čtyři, opírejte se o dlaně. Vdechněte nosem s maximálním vtažením břicha pod žebra, zároveň vykleňte záda do oblouku. Hlavu skloňte na prsa. Měli byste se ocitnout v postoji „h“, což je postoj rozzlobené kočky, která nečekaně narazila na psa. Vydržte se zadrženým dechem než napočítáte do osmi, pak vydechněte, uvolněte se a vraťte do výchozí pozice. Cvik třikrát opakujte.

PŘEČTĚTE SI: CHCETE MÍT PERFEKTNÍ BŘICHO - VELKÝ SPECIÁL!

Cvik 3 – Školní sedy-lehy

Tento cvik nejspíš znáte ještě ze školních hodin tělocviku. To ovšem nijak nesnižuje jeho účinnost. Pomáhá zpevnit nejenom břicho, ale také boky a snižuje tukové vrstvy okolo pasu. Lehněte si na pevnou rovnou podložku s rukama za hlavou. Nohy pokrčte, chodidla opřete o zem. Na „jedna“ zvedněte trup a přibližujte levý loket k pravému koleni. Na „dva“ se vraťte do výchozí pozice. Na „tři“ přibližujeme pravý loket k levému koleni a na „čtyři“ se opět vracíme k výchozí pozici. Opakujte, dokud vám stačí výdrž a síla. Jenom to hned napoprvé nepřežeňte. Zátěž raději postupně zvyšujte, opakování přidávejte po jednom, po dvou. Pro bolest ve svalstvu by se vám jinak už nemuselo chtít cvik opakovat, což by byla opravdu škoda. Stimuluje totiž šikmé břišní svaly spalující tuk v oblasti pasu a také prokrvuje pokožku na bocích.

Při pravidelném cvičení bude účinek brzy viditelný.

autor: prokondici.cz

Článek je zařazen v: cvičení, břicho, jak zhubnout, cviky, povislé břicho
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama