Webové stránky skupiny Prima používají cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu souhlasíte s užitím cookies v rámci webů skupiny Prima. Více informací
Souhlasím
návrat zpět

Vyhledávání

Co hledáte?
Smazat
zpět

Partnerský horoskop

Jste si souzení? Zvolte znamení a zjistěte, jestli vám hvězdy přejí.
zpět

Výpočet ascendentu

Pro výpočet svého ascendentu zadejte datum a čas narození.

3 důležité věci, které vám pomohou zbavit se tuku na břiše

Břicho představuje zpravidla nejproblematičtější oblast těla, a to jak pro ženy, tak pro muže. V oblasti kolem pasu se totiž velmi rád ukládá nejen tuk podkožní, který je sice nehezký, ale relativně neškodný, ale hlavně tuk vnitřní, který sice není vidět, ale o to víc je zákeřnější.
Vydáno: 11.04.2017
Vnitřní tuk na břiše má překvapivě mnoho žen.
Vnitřní tuk na břiše má překvapivě mnoho žen. Autor: iStock
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Tato informace asi nikoho nepřekvapí: podle průzkumu magazínu Women's Health trápí ženy celého světa nejvíc jejich břicho. Jenže není břicho jako břicho. I zdravé břicho má nejrůznější tvary a skutečným problémem je vnitřní tuk. Tedy ten, co nejde chytit mezi prsty, když zmáčknete kůži. Vnitřní tuk se totiž podílí na vzniku zánětů a má negativní vliv na srdce.

Bohužel má vnitřní tuk v těle překvapivě mnoho žen. Dokonce i těch, které jsou zdánlivě v dobré kondici a vypadají štíhle.

Dobrá zpráva je, že není potřeba mít vyrýsované břišní svaly, abyste se cítili zdravě. A abyste se zbavili vnitřního tuku, stačí udělat pár jednoduchých změn:

Nemusíte vynechat sacharidy…

… ale musíte přidat vlákninu. Ta dodává nejenom pocit plnosti, ale také prospívá střevním bakteriím, které mají vliv na udržování správné váhy.

Jezte mandle

Mandle jsou zdravou volbou, jsou totiž plné vlákniny. Poslední výzkumy ukazují, že lidé, kteří je jedí každý den (samozřejmě v přiměřeném množství), zhubnou více břišního tuku než ti, kteří to nedělají.

Posilujte alespoň třikrát týdně

Posilování se závažím alespoň třikrát týdně vám pomůže spálit víc tuku, včetně toho na břiše. Pokud budete mít svaly, bude vaše tělo i rychleji spalovat kalorie. Ale neodmítejte ani méně silová cvičení. Hlavní pro kontrolu váhy je pravidelnost pohybu. Vyberte si něco, co vás baví – běh nebo rychlou chůzi – a zařaďte to do svého pravidelného programu.

-az-

Mohlo by vás taky zajímat:

Článek

12 tipů, jak získat ploché břicho Foto:

12 tipů, jak získat ploché břicho

Pokud chcete mít opět břicho hezky ploché, máme pro vás několik tipů, které fungují na ženy i muže.

Článek

Na vytvarování břišních svalů jen samotné posilování nestačí Foto:

Dokonalé břišáky: 6 zásad, jak je vytvarovat

Nestačí jen vědět, jaké svaly posilovat a jaké cviky dělat. Abyste se nedřeli nadarmo, je potřeba znát i pár dalších věcí.


Článek je zařazen v: dieta, hubnutí, sacharidy, tuky, břicho, břišní svaly, tuk na břiše, vyrýsované svaly
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama