Webové stránky skupiny Prima používají cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu souhlasíte s užitím cookies v rámci webů skupiny Prima. Více informací
Souhlasím
návrat zpět

Vyhledávání

Co hledáte?
Smazat
zpět

Partnerský horoskop

Jste si souzení? Zvolte znamení a zjistěte, jestli vám hvězdy přejí.
zpět

Výpočet ascendentu

Pro výpočet svého ascendentu zadejte datum a čas narození.

Deset jednoduchých triků, jak nevynechat cvičení

Určitě to také znáte. Rozhodla jste se pravidelně cvičit, ale sem tam se vám stane, že se vám jednoduše vůbec, ale vůbec nechce. U cvičení je ale nejdůležitější pravidelnost! A my vám poradíme, jak na to, abyste už nikdy cvičení nevynechala!
Vydáno: 21.11.2016, Martina Hrušková
Deset triků, jak nevycnechat cvičení
Deset triků, jak nevycnechat cvičení Autor: thinkstock.com
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

1. Vytvořte si rituály
Například se oblékněte na cvičení hned ráno (nebo alespoň triko na cvičení) – nebudete pak mít chuť ho vynechat.

2. Rozdělte úkoly
Ujistěte se, že se někdo postará o děti, až budete cvičit, popř. zajistí večeři, pokud chodíte cvičit večer. Důležité je vědět, že danou chvíli máte jen a jen pro sebe a nic jiného nezanedbáváte.

3. Vypněte mobil
A zapněte záznamník. Ostatní počkají, věřte nám. Nic není tak důležité, aby to hodinu nebo hodinu a půl nevydrželo.

4. Zorganizujte si čas
Neplánujte si cvičení do nejnáročnějšího dne v týdnu. Pokud to totiž uděláte, je velká pravděpodobnost, že ho zrušíte z důvodu nedostatku času.

5. Využijte víkend…
… k delšímu cvičení, pokud máte pocit, že jste ho v týdnu trochu zanedbávala.

6. Vstávejte ráno o něco dřív

Pokud máte pocit, že nemůžete chodit cvičit, protože nemáte čas, zkuste vstát každý den o něco dříve. Uvidíte, rychle si na to zvyknete.

7. Neposlouchejte ostatní
Hlavně ty, kdo mají podvratné poznámky typu: To stejně není k ničemu, musela bys chodit obden. Nebo: Pojď raději na skleničku, cvičení neuteče atd.

8. Dejte přednost sprše
Raději po cvičení dejte přednost sprše na pět minut než půlhodinovému koupání.

9. Spojte se s jinými
Bavte se s dalšími příznivci cvičení, na které chodíte, to je přece také způsob, jak začlenit bez námahy cvičení do svého života.

10. Těšte se
Říkejte si, že se už brzy vejdete do těch černých koktejlek, které máte odložené (hádejte proč!) už roky ve skříni.

Cvičení pro pohodlné Foto:

Cvičení pro pohodlné

autor: France Carp, Shirley Coillot

Kniha seznamuje s jednoduchými nenáročnými cviky, nabízí účinný program cvičení k udržování dobré fyzické formy, k rovnovážnému posílení všech částí těla a k udržování svalové pružnosti a posilování vnitřního svalstva; doporučuje se cvičit 15 minut denně. Výhodou cvičení podle této příručky je, že není třeba docházet do fitcentra nebo do tělocvičny, lze cvičit doma, některé cviky (např. proti stresu) i příležitostně přes den kdekoli.

Vydalo nakladatelství Portál.

Článek je zařazen v: cvičení, diety, lenost, ranní vstávání, psychohygiena, pravidelný režim
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama