Webové stránky skupiny Prima používají cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu souhlasíte s užitím cookies v rámci webů skupiny Prima. Více informací
Souhlasím
návrat zpět

Vyhledávání

Co hledáte?
Smazat
zpět

Partnerský horoskop

Jste si souzení? Zvolte znamení a zjistěte, jestli vám hvězdy přejí.
zpět

Výpočet ascendentu

Pro výpočet svého ascendentu zadejte datum a čas narození.
Reklama

Dřepy: 4 cviky pro krásné pozadí

1/4: Klasický dřep
dřepy základní

Stoupněte si chodidly přibližně na šířku vašich pánevních kostí, nechte je vodorovně, lehce stáhněte lopatky, zpevněte břicho a hlídejte si oblast beder. S nádechem klesejte boky dolů k zemi, aniž byste paty odlepili od země.

 

Pokud vám nejde paty na zemi udržet, klidně cvičte na špičkách, ale stoj na celé plosce nohy trénujte!

 

Záda nechte po celou dobu rovná a s výdechem pak stoupejte zpátky nahoru, skoro až do propnutí kolen.

 

Cvičte pomalu, tahem, nikoliv švihem.

2/4: Dřep do poloviny
dřepy poloviční

Pokud vás trápí kolena nebo vám dělá potíže zvednout se od země při klasickém dřepu, provádějte pohyb jen do poloviny. To znamená zastavte v okamžiku, kdy se lýtka a stehna dostanou do pravého úhlu.

 

Abyste cvičili správně, zkuste si zpočátku za sebe postavit židli a dosedat na její okraj. Stejný pohyb pak zopakujte bez židle – to je ten správně provedený dřep.

 

 

3/4: Dřep s patou ve vzduchu
dřepy s patou ve vzduchu

Abyste víc zatížili jednu či druhou polovinu těla, odlepte patu jedné nohy od země a stůjte jen na špičce.

 

Myslete na to, abyste udělali stejný počet opakování na obě nohy.

 

 

4/4: Široký dřep
dřepy široké

Když rozkročíte nohy na vzdálenost asi jednoho metru a provedete dřep, zabere víc vnitřní strana stehen.

 

Pravidla jsou ale stále stejná – v žádném případě se neprohýbejte v bedrech, hlavu držte v prodloužení páteře, zpevněte břicho a cvik absolvujte v plném rozsahu pohybu.

 

Zdroj: Fithall.cz

fithall banner nový 1 Foto: