Webové stránky skupiny Prima používají cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu souhlasíte s užitím cookies v rámci webů skupiny Prima. Více informací
Souhlasím
návrat zpět

Vyhledávání

Co hledáte?
Smazat
zpět

Partnerský horoskop

Jste si souzení? Zvolte znamení a zjistěte, jestli vám hvězdy přejí.
zpět

Výpočet ascendentu

Pro výpočet svého ascendentu zadejte datum a čas narození.

TOP 8 potravin, na které štíhlé ženy nedají dopustit

1/8: Ovesné vločky
hubnoucí potraviny ovesné vločky

Lidé, kteří drží svou hmotnost na uzdě, často snídají ovesné (nebo jiné obilné) vločky. Nemusíte jich sníst celý kamion, stačí 40–50 gramů zalít vodou, krátce povařit a servírovat je třeba s trochou tvarohu a čerstvého ovoce.

2/8: Ledový salát
hubnoucí potraviny ledový salát

Štíhlé ženy dobře vědí, že zelenina neobsahuje téměř žádné kalorie, zato spoustu vitamínů, vody a vlákniny. Neváhejte vytvořit ze své mini porce jídla objemný pokrm, doplněný spoustou salátu a další zeleniny! Zaplníte žaludek, budete jíst déle (tím ošidíte mozek i chuťové pohárky) a dostanete do sebe potřebné vitamíny i minerály.

3/8: Sýr cottage
hubnoucí potraviny cottage

Dá se jíst naslano i nasladko. Až vás tedy bude příště honit mlsná, dejte si cottage se lžičkou kakaa a trochou medu. Tato svačinka plná bílkovin vás zasytí a uspokojí chuť mlsat, aniž byste přibrala jediný gram.

4/8: Jablka
hubnoucí potraviny jablka

Obyčejná jablka jezte k snídani, dopolední či odpolední svačině. Mají málo cukru, ale maximum potřebných vitamínů, vlákniny i vody. Sáhněte po nich vždy, když budete mít chuť na něco sladkého a zároveň zdravého. Tím, že je nutné je důkladně kousat, opět ošálíte svůj mozek i žaludek – budou si myslet, bůhvíco jste nesnědla a kilogramy poletí dolů samy.

5/8: Olivový olej
hubnoucí potraviny olivový olej

Nenasycené mastné kyseliny jsou nesmírně důležité pro správnou funkci našeho organismu. Štíhlé ženy nemají z tuků fóbii, naopak si na každý salát nalijí pořádnou porci olivového oleje, protože vědí, že bez tuku by se ze salátu nevstřebaly důležité vitamíny (A, D, E a K).

6/8: Mandle
hubnoucí potraviny mandle

Ořechy obsahují zdravý tuk a kvalitní bílkoviny. Dopřejte si jich hrst, když máte hlad nebo chuť na malou svačinu. Samozřejmě volte nepraženou a nesolenou variantu!

 

 

7/8: Káva
hubnoucí potraviny káva

Štíhlé ženy často pijí kávu. Ta stimuluje metabolismus, navozuje pocit pohody, a pokud si ji dáte s trochou mléka, dokonce i na chvíli zasytí.

8/8: Bílý jogurt
hubnoucí potraviny jogurt

Jogurtové kultury prospívají našemu trávení. To štíhlé ženy vědí, a proto si bílý jogurt dopřávají téměř denně. Rozhodně ale nekupujte jogurty slazené. V případě, že budete chtít svou porci zdraví sladší, dejte si do ní lžičku medu nebo domácí zavařeniny.

 

Zdroj: Fithall.cz

fithall banner nový 3 Foto:

 

 

 

 

Save

Reklama