Webové stránky skupiny Prima používají cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu souhlasíte s užitím cookies v rámci webů skupiny Prima. Více informací
Souhlasím
návrat zpět

Vyhledávání

Co hledáte?
Smazat
zpět

Partnerský horoskop

Jste si souzení? Zvolte znamení a zjistěte, jestli vám hvězdy přejí.
zpět

Výpočet ascendentu

Pro výpočet svého ascendentu zadejte datum a čas narození.

TOP 6 půlnočních svačinek, po kterých nepřiberete

Známe to všichni - celý den držíme chutě na uzdě, snažíme se jíst zdravě, vyváženě a pestře, a pokud chceme hubnout, nebo aspoň nepřibírat, tak i dietně. Ale pak to přijde - večer a noc. Televize, filmy, seriály, pohoda…a chuť na nějakou svačinku!
Vydáno: 25.07.2017, Anna Kopečková
Jakou svačinku vybrat, aby byla dietní?
Jakou svačinku vybrat, aby byla dietní? Autor: iStock
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

 

U večerních, nočních a televizních svačinek je důležité, aby křupaly, aby měly výraznou chuť a aby se daly „zobat“ déle.

Nenechte si nočními nájezdy na lednici zhatit svoje celodenní snažení a dopřejte si s klidem v duši některou z následujících dobrot: 

Svačinka č.1: Kyselé okurky

Mají nejen výraznou chuť, která uspokojí vaše neposedné noční chuťové touhy, ale také naprosto zanedbatelné minimum kalorií, a to i v případě, kdy sníte celou sklenici! Okurky seženete buď slazené umělým sladidlem (v nich je energetická hodnota opravdu mizivá) nebo ty s cukrem (tam je kalorií samozřejmě víc).

Svačinka č.2: Pikantní zelenina

Nakrájejte si na opravdu tenká kolečka kedlubnu, salátovou okurku a bílou ředkev. Kolečka rozložte na velký talíř nebo tác a posypte je kořením podle vlastní chuti. Důležité je, aby byla kolečka tenká a vy jste mohli tím pádem zobat u napínavého filmu déle, a aby jejich chuť byla natolik zajímavá, aby zahnala touhu po dalším jídle.

Svačinka č.3: Cherry rajčátka

Lehce štiplavá, jemně nasládlá - a můžete jich sníst celou čtvrtkilovou krabičku. Ve 250 gramech se ukrývá pouze 54 kcal, takže vaši linii rozhodně neohrozí, a to ani když si je dáte o půlnoci.

Svačinka č.4: Šunka

Dopřejte si bez výčitek 100 gramů vysokoprocentní šunky (tzn. s 95 - 98% obsahem masa). Společně s ní do sebe dostanete asi 20 gramů bílkovin a jen 100 kalorií. Šunky tohoto typu neobsahují žádný tuk ani cukr, takže hubnutí opravdu nejsou na překážku. Pozor si dejte jen na obsah soli - její nadměrný příjem vede k zadržování tekutin v těle, takže pokud jíte dietní, ale slané potraviny, může váha další den ukázat o něco vyšší hodnotu - ta je ale daná vodou, ne tukem, takže můžete být v klidu!

Svačinka č.5: Syrečky

Zde platí to stejné, co u šunky. Nulový podíl tuků a cukru, zato spousta bílkovin z nich dělá super dietní potravinu, která se skvěle hodí pro naplňování nočních gurmánských tužeb. Opět pozor na sůl - té je v syrečkách opravdu spousta!

Svačinka č.6: Kasein

Kasein je mléčná bílkovina, jež se dlouho tráví a vstřebává, takže dokáže zásobovat vaše svaly živinami po celou noc. Pokud si nechcete kupovat čistý micelární kasein v podobě doplňku stravy (ten je tělem velice dobře využitelný), dejte si odtučněný tvaroh, skyr, 0% řecký jogurt nebo cottage light (kasein z těchto zdrojů tělo ale zase tak dobře zpracovat neumí). Odtučněné verze zde nevadí, na rozdíl od obyčejných jogurtů, protože se do produktů nic dalšího nepřidává. Pouze je s tukem odebrána chuť a kalorie - a o ty jde při hubnutí především.

Zdroj: Fithall.cz

 

fithall banner nový 3 Foto:

 

Článek

Jak hubnout ve spánku Foto:

Jak hubnout ve spánku: Bez počítání kalorií a omezování jídelníčku!

Proč se trápit dietami, když můžete k hubnutí využít spánek?

Článek

Nápoje na dobrou noc hlavní Foto:

5 nápojů na dobrou noc, které vám pomůžou zhubnout

Jaké jsou zázračné elixíry, po kterých budete spát jako miminko?


Článek je zařazen v: dieta, hubnutí, co jíst večer, svačinky
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama