zpět

Partnerský horoskop

Jste si souzení? Zvolte znamení a zjistěte, jestli vám hvězdy přejí.
zpět

Výpočet ascendentu

Pro výpočet svého ascendentu zadejte datum a čas narození.
zpět

Horoskop pro Vás každý týden

Stačí vybrat znamení a zadat Váš email. Jednou týdně vám zašleme horoskop pro vaše znamení.
návrat zpět

Vyhledávání

Co hledáte?
Smazat

Jezte chytře v době viru a posilujte imunitu! Hit – nízkosacharidová trvanlivá jídla

KetoFit - nízkosacharidová trvanlivá jídla
Autor: KetoFit.cz KetoFit - nízkosacharidová trvanlivá jídla
kloidop , Vydáno: 22.04.2020
Jak si v této složité době udržet zdraví, podpořit obranyschopnost a vitalitu? Jak si usnadnit přípravu jídel doma a vyhnout se častým návštěvám supermarketu? Jděte na to chytře, podpoříte organismus, ušetříte čas i peníze.

reklama

Dopřejte si správné živiny

Máte jistotu, že pro svoji imunitu děláte to nejlepší? Snad nikdy tu nebyla taková situace, kterou prožíváme v posledních dnech a týdnech. Téma našeho zdraví a imunity je najednou aktuální a mimořádně sledované. Zároveň všude čteme, že se populace zásobila rýží, moukou a konzervami. Tím pro svoje zdraví ale nic dobrého neudělala!

Vyvážená strava je přitom naprosto zásadní, pokud se chceme spolehnout na svoji obranyschopnost a vitalitu. A je to především imunita, která rozhodne o tom, jak se vypořádáme s případnou infekcí.

Jak tedy vypadá váš aktuální jídelníček? Máte opravdu dostatek nezbytných vitamínů a minerálů? Dopřáváte si kvalitní proteiny, které jsou tak důležité i pro náš imunitní systém?

Přinášíme vám pár cenných rad, jak díky speciálním nízkosacharidovým jídlům přežít tohle nelehké období a mít jistotu, že vaše tělo má nadstandardní přísun živin.

Hit ve stravování - jídla KetoFit

Nízkosacharidová trvanlivá jídla
Autor: KetoFit Nízkosacharidová trvanlivá jídla

Vitamíny, proteiny a imunita

Že jsou vitamíny naprosto zásadní pro správné fungování našeho organismu, už asi nikoho nepřekvapí. Role proteinů je ale stále málo známá mezi širokou populací. Přitom jsou neméně důležité!

Proteiny (bílkoviny), potažmo aminokyseliny jsou základní stavební prvky celého lidského těla. A kromě svalů jde také o hormony, červené krvinky nebo třeba imunoglobuliny – tedy látky, které jsou v první linii při boji s infekcí. Bohužel, pokud snídáte rohlík s máslem a marmeládou nebo obědváte klasické těstoviny s omáčkou, děláte velkou chybu (níže v článku si ukážeme porovnání hodnot). Tyhle klasiky vašemu organismu dodají minimum prospěšných látek. Navíc jej zatíží zbytečnou náloží sacharidů.

Speciální trvanlivá jídla KetoFit představují revoluční opak – proto jsou nyní ideální součást každodenního jídelníčku. Jsou primárně určená pro efektivní udržení optimální váhy při zachování svalové hmoty, ale díky vysokému obsahu kvalitních proteinů a vitamínů jsou jako stvořená pro tohle období. Nízký obsah sacharidů navíc pomůže, když máme méně pohybu a hrozí přibírání na váze. Jídla přitom neobsahují žádné chemické přísady nebo přidaný cukr.

Sortiment nízkosacharidových jídel KetoFit sestavili odborníci na vrcholovou sportovní výživu. Jídla obsahují vše potřebné,  přitom nejde o žádné „amarouny“ bez chuti. Dopřávat si můžete:

  • omelety v mnoha příchutích
  • pečivo, croissanty
  • polévky
  • speciální svíčkovou
  • proteinové smoothie
  • dezerty bez cukrů se spoustou proteinů
  • a mnoho dalších jídel

Skvělé jsou také proteinové těstoviny, které využijete v mnoha receptech, nebo nízkosacharidový chleba pro rychlé svačinky. A vždy si můžete být jistí, že vašemu tělu dodáváte i komplex vitamínů a minerálů (více o složení a kvalitě jídel KetoFit).

Nízkosacharidová trvanlivá jídla
Autor: KetoFit Nízkosacharidová trvanlivá jídla

Vyvážená nízkosacharidová trvanlivá jídla KetoFit mají v dnešní době další 3 veliké plus. Posuďte sami:

1. Ušetříte čas při vaření

Mnoho z vás má teď ztížené podmínky – pracujete z domu, případně nechodíte do práce a staráte se o děti, které nemohou do školy. Známe to velmi dobře, i my jsme se takové situaci nevyhnuli a víme, jak náročné je skloubit práci z domu s hlídáním dětí.

Příprava jídel KetoFit vám zabere zlomek času oproti klasickému vyvařování. Chutnou omeletu plnou proteinů a vitamínů připravíte za pár minut. A na rychlou, přitom plnohodnotnou svačinu v podobě proteinového koktejlu stačí několik vteřin.

Chuť na sladké vám spolehlivě uspokojí třeba proteinová panna cotta hotová za minutu, nebo luxusní proteinové tyčinky, které mají jeden z nejnižších obsahu sacharidů na trhu. Na rozdíl od běžných dezertů a čokoládových tyčinek vás tyto proteinové varianty zasytí na delší dobu a nezatíží váš metabolismus náloží cukrů (běžná sladkost mívá až 70 % cukru, panna cotta má jen 0,4 g přirozeného cukru).

Nízkosacharidová trvanlivá jídla
Autor: KetoFit.cz Nízkosacharidová trvanlivá jídla

2. Do obchodů chodit nemusíte

Návštěva supermarketu je teď jako scéna z apokalyptického filmu. Všude lidé zahalení rouškou s mírně vyděšeným výrazem, nikdo se s nikým nebaví a udržuje si odstup. Do toho stále přemýšlíte, jestli na vás viry číhají na klice od dveří nebo spíš držadle nákupního vozíku. K tomu všemu jsou on-line prodejci a rozvozci potravin totálně zahlcení a doručení vaší večeře je tak trochu loterie.

Zkrátka, není o co stát. Mnohem pohodlnější a bezpečnější je objednat si balíčky kvalitních nízkosacharidových potravin z e-shopu. Zásilka od KetoFit dorazí do 48 hodin a tato trvanlivá jídla vám vydrží dlouhou dobu. Na rozdíl od běžných trvanlivých jídel – těstovin a konzerv vám ale dodají opravdu kvalitní živiny a komplex vitamínů, minerálů a vlákniny.

A ještě jedna dobrá zpráva – tou je příznivá cena. Porci plnohodnotného jídla ze sortimentu KetoFit pořídíte už za 25 Kč. Ušetříte tedy nejen čas, ale i peníze.

Samozřejmě, nízkosacharidová jídla KetoFit můžete doplnit čerstvou zeleninou, která vám v ledničce vydrží řadu dní, takže podstoupit výpravu do obchodu nemusíte moc často. A s tím souvisí třetí výhoda – naše keto recepty pro každodenní inspiraci.

3. Nemusíte řešit, co uvaříte – máme pro vás recepty

Vymýšlet, co každý den uvaříte sobě, nebo dokonce celé rodině přestává být po pár dnech zábava. Pokud ovšem nejste nadšenec do vaření s neomezeným množstvím času. Pro všechny ostatní tu máme desítky receptů plných vitamínů a proteinů. Využijete v nich suroviny a jídla z programu KetoFit, která doplníte zeleninou nebo dalšími běžnými ingrediencemi.

Nízkosacharidová trvanlivá jídla
Autor: KetoFit Nízkosacharidová trvanlivá jídla

Většinou jde o velmi snadné recepty, které (i díky KetoFit surovinám) zaberou minimum času.

Nízkosacharidová trvanlivá jídla
Autor: KetoFit Nízkosacharidová trvanlivá jídla

Vysoký obsahu proteinů vás bezpečně zasytí, podpoří svaly a skvěle si pochutná celá rodina. Navíc pokud v této době máte méně pohybu než obvykle, absence sacharidů vám jedině prospěje a udržíte si štíhlou linii. Jaký vliv má nízký obsah sacharidů na štíhlou postavu, se dočtete v našem dalším článku nízkosacharidová dieta.

Buďme zdraví a v pohodě!

Na závěr všem přejeme, ať tohle složité období přečkáme v pohodě a zdraví. A zkuste tuhle situaci využít třeba právě pro objevení lepšího jídelníčku pro vás i celou rodinu.

Cokoliv uděláte pro své zdraví, se vám teď mnohonásobně vyplatí!

40 keto receptů pro lehký den

reklama

Související témata: KetoFit , hubneme s ketofit , keto , keto dieta , hubnutí

reklama

Přečtěte si také

reklama