Některé celebrity před fanoušky chrání bodyguard, jiné se svými obdivovateli piknikují a popíjejí šampaňské
Některé celebrity před fanoušky chrání bodyguard, jiné se svými obdivovateli piknikují a popíjejí šampaňské Zdroj: Se svolením společnosti Peugeot
Některé hvězdy se snaží držet si od fanoušků odstup. Popularita totiž vyžaduje určité společenské úkony. V dávné minulosti, když slavný zpěvák či krásná herečka vyrazili do společnosti, museli v jednom kuse rozdávat autogramy, což byla asi ta lepší varianta. Dnes jsou v módě selfies, a tak hvězdy neustále řeší, jestli jsou právě v optimální kondici pro focení (tedy nalíčení, správně oblečení, bez známek únavy či bez čerstvých modřin po botoxu), dále řeší i to, kde se fotky vynoří a zda je nemohou v nějakém smyslu kompromitovat.
Není divu, že někteří slavní chodí na veřejnost ukrytí za slunečními brýlemi a kšiltovkou zasazenou do čela, aby svou identitu před příliš nadšenými fanoušky skryli. A pak jsou tu tací, kteří se se svými příznivci potkávají rádi. Například herec Radim Fiala, operní pěvkyně Andrea Kalivodová či zpěvák a herec Adam Mišík. Ti dokonce pozvali své fanoušky na exkluzívní piknik a strávili s nimi nezapomenutelný den.
Tyto tři hvězdy showbusinessu spojuje jedna věc: všichni jsou ambasadoři francouzské značky Peugeot. Ta jim setkání s fanoušky pomohla zorganizovat. Nezapomněla přitom zapojit svůj francouzský šarm a vybrala pro setkání okouzlující venkovský zámeček s rozlehlou zahradou a luxusní restaurací. Zněly podmanivé francouzské šansony, podávaly se vybrané francouzské delikatesy jako ratatouille, kachní paštička či alsaský quiche a popíjelo se pravé šampaňské. Ke kávě si pak hosté mohli dát lahodnou makronku a lžičkou rozbíjet krustičku na hříšně dobrém „crème brûlée“. Po dobrém jídle pak přišel čas na zábavu v podobě pétanque. Kdo by takový den plný nejrůznějších potěšení nechtěl zažít? Zvlášť ve společnosti své obdivované hvězdy!
Některé celebrity před fanoušky chrání bodyguard, jiné se svými obdivovateli piknikují a popíjejí šampaňské Zdroj: Se svolením společnosti Peugeot
Některé celebrity před fanoušky chrání bodyguard, jiné se svými obdivovateli piknikují a popíjejí šampaňské Zdroj: Se svolením společnosti Peugeot
Přesně tento zážitek snů potkal deset výherců soutěže o „Nezapomenutelný piknik s ambasadory značky Peugeot“. Fanoušci sociálních sítí, kteří se zúčastnili soutěže a poštěstilo se jim vyhrát, rozhodně nelitovali. Dostalo se jim dokonce VIP odvozu. Hvězdy si pro své obdivovatele samy dojely a na piknik je odvezly. Konkrétně Andrea Kalivodová přijela plug-in hybridním sexy sporťáčkem Peugeot 408, Radim Fiala nejnovějším SUV fastbackem Peugeot 3008, a Adam Mišík, který si pak potrpí na čistou mobilitu, dorazil v čistě elektrickém Peugeotu e-2008.
„Jednoznačně jedinečný a nádherný útěk z pracovního shonu do oázy klidu a šarmu,“ pochvalovala si Andrea Kalivodová. „Mám za sebou spoustu koncertů a cestování, byla jsem třeba nedávno v Miláně, a tato dnešní akce je jedinečnou příležitostí zažít něco výjimečného a odpočinout si. Setkání s mými fanoušky bylo bezprostřední, příjemné, osvěžující…“
Piknikem byl nadšený i herec Radim Fiala: „Začátek září je pro mnoho z nás pracovní „masakr“, takže to bylo náročné najít termín, kdy zrovna nikdo z nás nenatáčí nebo nekoncertuje, případně nevaří či nezávodí, ale povedlo se. A opravdu to stálo zato! Akci jsme si neskutečně užili. Také „moji“ výherci byli úžasní,“ prozradil Radim Fiala. Radimovi výherci, Dominika a Mirek, přijeli až z moravskoslezského Vítkova. Daleká cesta ale stála zato. Na den se zábavným a šarmantním Radimem Fialou zřejmě dlouho nezapomenou.
Některé celebrity před fanoušky chrání bodyguard, jiné se svými obdivovateli piknikují a popíjejí šampaňské Zdroj: Se svolením společnosti Peugeot
Některé celebrity před fanoušky chrání bodyguard, jiné se svými obdivovateli piknikují a popíjejí šampaňské Zdroj: Se svolením společnosti Peugeot
Některé celebrity před fanoušky chrání bodyguard, jiné se svými obdivovateli piknikují a popíjejí šampaňské Zdroj: Se svolením společnosti Peugeot
Některé celebrity před fanoušky chrání bodyguard, jiné se svými obdivovateli piknikují a popíjejí šampaňské Zdroj: Se svolením společnosti Peugeot
Některé celebrity před fanoušky chrání bodyguard, jiné se svými obdivovateli piknikují a popíjejí šampaňské Zdroj: Se svolením společnosti Peugeot
Některé celebrity před fanoušky chrání bodyguard, jiné se svými obdivovateli piknikují a popíjejí šampaňské Zdroj: Se svolením společnosti Peugeot
Také výherkyně setkání s Adamem Mišíkem si ze zámečku u Prahy odváží do svého rodného Českého Krumlova spoustu zážitků. Teprve sedmnáctiletá Lucka dorazila na setkání s o dva roky mladší kamarádkou a až budou svým vrstevnicím, pro které je Adam Mišík opravdovým idolem, vyprávět o této akci a podělí se o fotky, určitě budou za hvězdy.
A co z toho měla samotná značka Peugeot? Kromě čilého ruchu na sociálních sítích spojeného s Peugeotem, značka také zapracovala na své image, které vtiskla francouzského ducha, nespoutanost, přívětivost a blízkost. Dala lidem touhu sdílet stejné nadšení a radost z prožívání neobyčejných okamžiků. Dalším benefitem bylo i to, že ambasadoři představili fanouškům své vozy Peugeot. Například Adam Mišík s elektrickým Peugeotem e-2008 předal svým fanouškům vzkaz, že žít každodenní život s elektrickým autem není nijak omezující ani obtěžující, ale naopak velmi příjemné a zábavné. A jeho dvě fanynky, které s ním akci absolvovaly, určitě budou tento vzkaz šířit dál.