iPrima.cz je pátým nejnavštěvovanějším webem českého internetu! Naše hity?
Obchodní zastupitelství Media Club i v lednu kralovalo žebříčku sledovanosti, a zvítězilo tak nad ostatními komerčními skupinami. Rekordy začala nový rok také onlinová část skupiny Prima.
Zpravodajský web CNNPrima.cz pokračoval ve své úspěšné krasojízdě, v lednu dosáhl 3 152 964 reálných uživatelů a patří mezi TOP 6 zpravodajských webů.
Media Club dosáhl v lednu celodenní share 33,26 % a prime time share 32,81 % ve strategické obchodní cílové skupině 15–69 let. Skupina Prima odstartovala rok 2021 s lednovým celodenním podílem na sledovanosti ve výši 22,78 % v CS 15+ a prime time share v totožné CS 23,54 %. V cílové obchodní skupině 15–69 let pak dosáhl celodenní share hodnoty 22,82 % a 23,86 % v hlavním vysílacím čase.
Tematické kanály skupiny Prima
Dařilo se především tematickým kanálům skupiny, které meziročně rostou. Hodnota jejich share v celodni v CS 15+ překročila hranici 12 % (12,42 %; meziroční nárůst o 1,17 p. b.), share v prime time pak tuto hranici atakoval (11,81 %; meziroční nárůst o 0,84 p. b.). Na hlavním kanále Prima pak sledovanosti tradičně kralovaly seriály z vlastní tvorby – zejména Slunečná, jejíž nejsledovanější lednový díl vidělo v úterý 19. ledna 1 400 000 diváků (share 31,30 %) v CS 15+.
Tematický kanál Prima KRIMI měl celodenní share 3,23 %, stanice Prima MAX dosáhla celodenního share 2,57 % v CS 15+. Web Prima ŽENY měl druhou nejlepší návštěvnost ve své historii, a to téměř 1,2 mil. reálných uživatelů (1 169 892 RU).
Ve videoarchivu iPrima se kromě Slunečné velké oblibě těšily premiérové díly seriálu Recept na lásku s atraktivním hercem Canem Yamanem v hlavní roli.
Díváky v neposlední řadě velice zaujaly také exkluzivní online premiéry Policie v akci a Partičky.
Zdroj: ATO-Nielsen Admosphere, živě + TS0-3, ke dni 4.února 2021; Media Club nově počítán včetně Atmedia a AMC Networks; tematické kanály=Prima MAX, KRIMI, LOVE, COOL, ZOOM, CNN Prima NEWS; NetMonitor – SPIR – Gemius, leden 2020; FTV Prima spol. s r.o.