30. dubna 2013 16:21
Markéta ZídkováJacobs Krönung Millicano a Dr. Devil WC Crystal Flowers zvítězili u uživatelů webů Primy
Známe vítěze 13. ročníku prestižního marketingového programu Volba spotřebitelů - Nejlepší novinka 2013. Spotřebitelé letos vybírali ze 115 výrobků - výrobkových řad v 38 kategoriích. Na portálu iPrima vyhrála káva Jacobs Krönung Millicano, na PrimaPlay WC čističe Dr. Devil WC Crystal Flowers.
Skupina Atoz Retail ve čtvrtek 25. dubna na slavnostním galavečeru vyhlásila výsledky třináctého ročníku prestižního marketingového programu Volba spotřebitelů - Nejlepší novinka 2013. Spotřebitelé letos vybírali ze 115 výrobků - výrobkových řad v rekordních 38 kategoriích. Výrobci a distributoři mohli přihlásit inovace z oblasti rychloobrátkového zboží s výjimkou tabákových výrobků, které byly na český trh uvedeny v období od září 2011 do konce roku 2012.
Podkladem pro udělení ocenění se staly výsledky exkluzivního výzkumu agentury STEM/MARK. „Dotazování proběhlo na reprezentativním vzorku čtyř tisíc respondentů a výsledný index byl kalkulován na základě celkového dojmu, líbivosti obalu a zkušeností s výrobkem v dané kategorii.
V rámci průzkumu jsme taktéž zjišťovali nákupní chování spotřebitelů. Z tohoto srovnání vyplývá, že spotřebitelé jsou, stejně jako dříve, stále velmi vnímaví k výši ceny, slevám a akcím, ale nyní je pro ně také velmi důležitá dostupnost výrobku a oproti předchozím letům stoupá důležitost doporučení od známých či umístění výrobku v obchodě,“ uvádí Tomáš Říha, zástupce ředitele společnosti STEM/MARK.
Kromě reprezentativního vzorku spotřebitelů mohli své nejoblíbenější novinky volit také čtenáři a uživatelé médií, která jsou letos mediálními partnery programu. Své vítěze si zvolili i návštěvníci webů iPrima a PrimaPlay. Stali se jimi káva Jacobs Krönung Millicano (Kraft Foods CR) a na webu PrimaPlay WC čističe Dr. Devil WC Crystal Flowers (Tomil).
Nejlepší novinky na billboardech, v tisku, obchodech i na internetu
Slavnostním galavečerem program nekončí. Oceněné společnosti mohou po dobu jednoho roku využít logo Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka 2013 při propagaci vítězných výrobků, a to jak na obalech, tak v marketingových kampaních.
Další podporu připravuje organizátor Atoz Retail ve spolupráci s mediálními partnery programu. Vítěze podpoří mediálně tedy i televizní portály PrimaPlay a iPrima.
Díky tomu se v budoucnosti mohou návštěvníci těšit na soutěže o výrobky našich vítězů.
Více o akci a jednotlivé vítěze najdete ZDE