30. července 2025 10:00
Komerční sděleníPoprvé spolu! Ester Ledecká a David Pastrňák se konečně potkali a hned to jiskřilo

Ester Ledecká a David Pastrňák poprvé spolu
Dva čeští sportovní fenoméni, kteří sbírají medaile i srdce fanoušků po celém světě, se vůbec poprvé potkali tváří v tvář. Ester Ledecká a David Pastrňák spolu během natáčení nové kampaně vytvořili skvělou dvojku a na place mezi nimi byla skvělá atmosféra.
Setkání proběhlo během natáčení nové kampaně pro Tipsport, která se odehrávala v netradičním prostředí galerie Mánes. Mezi artefakty a obrazy vytvořenými umělou inteligencí se odehrávalo nejen natáčení, ale i spontánní výměna vtípků, úsměvů a společných momentek, které mluví za vše. Hlavní roli hrála chemie mezi dvěma ikonami českého sportu. Oba jsou se značkou spojeni už řadu let a společné vystoupení se v rámci dlouhodobého partnerství nabízelo. „Už při natáčení před čtyřmi lety jsem se těšila, jak si s Davidem potřesu rukou. Ale natáčeli jsme každý zvlášť. Až teď to konečně přišlo,“ komentovala Ester Ledecká.
„Nová sportovní sezóna se rozjíždí na plné obrátky a naše hvězdy drží palce všem sportovním i sázkařským hrdinům. S ohledem na časové možnosti hlavních protagonistů jsme finalizovali novou image komunikaci značky Tipsport až po nasazení produktových spotů v rámci mistrovství světa v ledním hokeji. Kampaň startujeme začátkem srpna,“ informuje vedoucí marketingové komunikace Tipsportu Michal Kramer.
Nejúspěšnější čeští sportovci poprvé spolu
Lyžařka a snowboardistka Ester Ledecká i hokejista David Pastrňák patří jakožto nejúspěšnější čeští sportovci současnosti mezi dlouholeté ambasadory značky a v kampaních sázkové společnosti se objevují pravidelně.
Mohlo by vás zajímat: Nejoblíbenější jména? David možná bodoval díky Pastrňákovi. Rodiče chtěli i Tichomíra
Kampaň vznikla ve spolupráci s agenturou Jinej Gang pod vedením Ondřeje Hübla, Viktora Říhy, Tomáše Vápeníka a Adama Rovného. Produkci zajistila Woobetz, režii si vzali na starost Tomáš Brožek a Jindra Malík (Mugshots), kameru obstaral Tomáš Kotas. O zvuk se postarala Kabelovna, postprodukci zajistila Imagine a výkonným producentem byl Aleš Plíva. Fotil Miro Minarovič.
„Sportovci mají své síně slávy – legendy, příběhy, emoce. My jsme si řekli, že si vlastní síň slávy zaslouží i tipéři a sázkaři, protože oni jsou ti, kdo do toho dávají srdce, napětí, odvahu a erudici. Chtěli jsme jim vzdát hold a udělat z kampaně něco, co ocení jedinečná komunita sázkařů na Tipsportu. Byla to skvělá spolupráce, která nás bavila od začátku do konce,“ říká Ondřej Hübl z agentury Jinej Gang. Kampaň Síň slávy sázkařů je nasazena napříč televizními a digitálními kanály a slibuje nejen silné vizuální zpracování, ale i emoce, které spojují sportovní úspěchy s vášní českých fanoušků.