Tchibo
Tchibo je jedním z největších producentů kávy na světě a je vedoucí firmou na trhu pražené kávy na mnoha evropských trzích včetně České republiky. Zároveň je jedním z největších mezinárodně působících maloobchodních prodejců s nabídkou vlastních kolekcí spotřebního zboží. Své výrobky nabízí prostřednictvím vícekanálového distribučního systému, který tvoří síť kamenných prodejen, Tchibo koutků ve vybraných obchodních řetězcích a internetový obcho
Obchod Tchibo poznáte na dálku. Line se z něj podmanivá vůně čerstvé kávy, kterou si můžete nechat připravit na místě, zakoupit v podobě zrn nebo mleté kávy na váhu, i vzít s sebou. Všechny kávy obsahují zrna 100% Tchibo Arabica z těch nejlepších pěstitelských oblastí Afriky a Latinské Ameriky, která jsou zušlechtěna odděleným pražením, aby se zvýraznilo aroma dané jejich jedinečným původem. Značka Tchibo vnímá současný trend jasně směřující k vyšší kvalitě kávy, a proto své zákazníky motivuje k náročnosti.
V každém obchodě najdete vyškoleného baristu, který vám poskytne kávoznalecké informace, poradí s výběrem kávy i tím, jak ji správně umlít, aby vyhovovala následnému způsobu domácí přípravy. Myslí se i na zákazníky, kteří chtějí kávu rychle, snadno a přesto kvalitně. Pro ně jsou vhodné kávovary Tchibo Cafissimo včetně pestrého sortimentu kávových kapslí. V neposlední řadě nabízí obchody Tchibo kávové příslušenství jako jsou mlýnky, moka konvice, napěňovače, sklenice a šálky nebo dózy na kávu.
V oblasti spotřebního zboží přináší Tchibo týden co týden novou kolekci výrobků na nejrůznější témata podle aktuálních trendů, sezóny a životního stylu rodin - od módního oblečení přes sport, hračky, vybavení do domácnosti, techniku až po potřeby pro domácí mazlíčky, zahradu, nebo šperky. Tchibo svou nabídkou pokrývá více než 75 % všech kategorií spotřebního zboží, které mohou zákazníci nakupovat, vyzvedávat a vracet všemi prodejními kanály, a to díky službě nazývané cross-channel. Více na tchibo.cz.
Firma Tchibo si je vědoma i své odpovědnosti vůči lidem a životnímu prostředí, a proto je již od roku 2006 nedílnou součástí její strategie společenská odpovědnost. Angažuje se v mnoha projektech v rozvojových zemích zaměřených na trvale udržitelnou produkci kávy, bavlny i dřeva a zajištění odpovídajících podmínek pracovníků v továrnách. Tchibo je v současnosti 3. největším prodejcem výrobků z biobavlny na světě. Každou vteřinu je na kávových barech Tchibo servírovaná káva z trvale udržitelných zdrojů.
V České republice působí společnost Tchibo od roku 1991, kdy v segmentu pražené a instantní kávy začala distribuovat a dodnes stále nabízí značky Tchibo, Jihlavanka a Davidoff Café. V roce 2004 u nás firma otevřela svůj první kamenný obchod a zahájila rozvoj nové obchodní činnosti zaměřené na prodej spotřebního zboží s pečetí kvality Tchibo ve výborném poměru kvality a ceny. Aktuálně Tchibo provozuje 39 kamenných obchodů, 4 pop-up obchody, 1 outlet a 156 Tchibo koutků ve vybraných obchodních řetězcích.
-PR článek-