Jak to dopadne, když do reklamních fotografií vnesete trochu reality
Reklamní fotografie jsou většinou naprosto dokonalé. Jenže život úplně dokonalý není.
Když pracujete v médiích nebo v reklamním průmyslu, tak se samozřejmě setkáváte se stovkami a stovkami fotografií z agentur. Matthew Vescovo pracoval čtyři roky jako reklamní ředitel, takže to dobře zná. A neubránil se pocitu, že jsou tyhle fotografie tak trochu mimo, odtržené od reality. Jsou na nich lidé, jako jsme my, dělají věci, jaké děláme i my, ale na obrázku to vypadá tak nějak divně, strojeně. Nakonec, podívejte se na fotografie u článků. Nejsou tak nějak dokonalé?
Matthew se proto rozhodl, že do fotografií vnese trochu reality, která často úplně dokonalá není. A udělal to úplně jednoduše, prostě se do nich napasoval. Podívejte se, jak to dopadlo.
Někdy stačí chvilka nepozornosti...
... a hned se na vás někdo přilepí.
Že by romantická chvilka?
Ovšem ve třech!
Fotka do alba.
Konečně je to dokonalé!
Není nad to nadýchat se čerstvého vzduchu.
Jen pozor, když rozpažujete na kraji útesu!
Že by pracovní schůzka?
Nebo spíš ztracené klíče?
Intimní chvilka...
... a náruživý soused...
Nebo snad zapomněli, že si objednali pizzu?
Foto: The Stock Photobomber