Webové stránky skupiny Prima používají cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu souhlasíte s užitím cookies v rámci webů skupiny Prima. Více informací
Souhlasím
návrat zpět

Vyhledávání

Co hledáte?
Smazat
zpět

Partnerský horoskop

Jste si souzení? Zvolte znamení a zjistěte, jestli vám hvězdy přejí.
zpět

Výpočet ascendentu

Pro výpočet svého ascendentu zadejte datum a čas narození.

7 cviků pro lepší sex

1/7: Hluboké výpady do stran
Hluboké výpady do stran

Výpady zvyšují vaši pružnost, takže milenec bude schopen objevit váš G-bod v téměř každé poloze.

 

Jak na to? Postavte se pěkně zeširoka, a to asi na dvojnásobnou šířku boků, chodidla směřují rovně vpřed. Ohněte se lehce v pase a sepněte ruce před hrudníkem. Přeneste svou váhu na pravou nohu a snižujte pomalu těžiště. Boky přitom tlačte dozadu a snažte se, aby koleno zůstalo nad chodidlem a nevychylovalo se do stran. Levá noha by měla zůstat ve výchozím postavení. Až dospějete do nejzazší polohy, bez zastavení se plynule vracejte zpět do stoje a opakujte na druhou stranu.

Vaším cílem by mělo být 10 až 20 opakování na každou stranu.

 

2/7: Protažení kyčlí
Protažení kyčlí

Název mluví za vše – ohebnější kyčle, lepší sex.

 

Jak na to? Postavte se rovně a udělejte krok vpřed tak, že vaše chodidla budou od sebe vzdálená asi 30 centimetrů. Chodidla směřují přímo vpřed, kolena jsou mírně ohnutá. Jemně tlačte pánev dopředu, dokud nebudete cítit tah v kyčlích. Ačkoliv se pohyb může zdát příliš malý, nepřekonávejte odpor silou. Úpony kyčlí jsou napojeny na vnitřní stranu stehen takovým způsobem, že je velmi snadné je natáhnout.

Vydržte v cílové pozici 30 vteřin, pak vyměňte nohy a celý cvik opakujte.

 

 

3/7: Záklon
Záklon

Když se budete umět správně zaklonit, bude pro vašeho partnera daleko jednodušší stimulovat váš klitoris.

 

Jak na to? Klekněte si na zem s rukama podél těla. Musíte odolat touze sedět a odpočívat na patách, váhu mějte rozloženou na holeních. Záda by měla být rovná, lýtka a stehna svírají úhel 90 stupňů. Držte hlavu i páteř rovně a pomalu se o několik centimetrů zakloňte. Vydržte alespoň 3 vteřiny a pak se vraťte do výchozí polohy.

Proveďte 5 až 10 opakování.

 

4/7: Zvedání pánve
Zvedání pánve

Tímto cvikem posilujete svaly pánevního dna. A jak známo, když jsou tyto svaly pevnější, lépe vnímáte pohyby a máte ze sexu lepší požitek.

 

Jak na to? Lehněte si na podlahu, paže podél těla, pokrčená kolena a paty na podlaze. Zvedněte zadeček od podlahy, boky a ramena vytvoří přímku. Chvilku vydržte a vraťte se do výchozí polohy.

Opakujte 20krát.

 

 

5/7: Silnější záda
Silnější záda

Zádové svaly jsou plné nervových zakončení. Když posílíte záda, zvýšíte citlivost v celé této oblasti.

 

Jak na to? Lehněte si na záda s nohama pokrčenýma, chodidla jsou na podlaze, paže podél těla. Přitáhněte kolena k hrudníku a rukama se lehce chyťte za nohy pod koleny. Přitahujte kolena jen tak dlouho, dokud vám to bude pohodlné a dokud budete celými zády ležet na podložce. V nejzazší poloze vydržte 2 až 3 vteřiny, pak pomalu nohy pokládejte zpět.

Proveďte 10 opakování.

 

6/7: Píďalka
Píďalka

Tenhle cvik uvolňuje a posiluje celé tělo, takže budete cítit mravenčení doslova všude.

 

Jak na to? Postavte se s rovnýma nohama rozkročenýma na šířku boků. Ohněte se v pase a položte ruce na zem. Držte kolena propnutá a rukama kráčejte po zemi, dokud nebudete natažená. Držte rovná záda a zatnuté břišní svaly. Pak drobnými pohyby vraťte ruce zpet k chodidlům a postavte se.

Udělejte šest opakování.

 

7/7: Plié
Plié

Silné vaginální svaly výrazně zvyšují vaše šance na orgasmus a tento cvik je skvěle posiluje.

 

Jak na to? Postavte se s nohama rozkročenýma více, než je vaše šířka ramen, chodidla vytočte a ruce dejte v bok. Pomalu krčte kolena, dokud vaše stehna nebudou rovnoběžně s podlahou. Přitlačte paty na podlahu.

Opakujte 12–15krát.

 

Lucie Kořistová

Reklama