Advertoriál

21. listopadu 2024 12:33

Komerční sdělení

Zamilujte se v Lidlu: Exkluzivní kolekce pro fanoušky reality show LOVE IS BLIND v prodeji!

Říká se, že láska je slepá – je tomu opravdu tak? Na tuto otázku se snaží odpovědět populární reality show Netflixu s příznačným názvem Love is Blind, která si získala srdce diváků po celém světě a v současnosti má již sedm sérií. Úspěch tohoto pořadu inspiroval obchodní řetězec Lidl k vytvoření exkluzivní edice produktů, která bude v prodeji od 21. listopadu až do vyprodání zásob.

V roce 2020 uvedla streamovací platforma svou první sérii reality show Love is Blind, která si od svého debutu získala obrovskou popularitu a vytvořila velkou základnu fanoušků. Dosud bylo odvysíláno sedm řad tohoto unikátního formátu. Hlavní myšlenkou pořadu je zjistit, zda je láska skutečně slepá. Účastníci se totiž seznamují a snaží se najít životního partnera, aniž by se předtím jedinkrát viděli. Celý proces probíhá prostřednictvím rozhovorů v uzavřených „buňkách”, což eliminuje vizuální dojem a zaměřuje se na emocionální a psychologickou stránku vztahů.

Pořad Love is Blind si získal širokou fanouškovskou základnu i v České republice, a právě těmto fanouškům se rozhodl udělat radost obchodní řetězec Lidl. Ve spolupráci s Netflixem uvedl speciální kolekci produktů inspirovanou touto populární reality show. V Lidlu najdete od 21. listopadu tematické tepláky, mikiny, stylové zápisníky nebo dokonce skleničky na víno, které zpříjemní chvíle při sledování pořadu. Tyto skleničky jsou inspirované těmi, co byly v show – zákazníci si tak mohou skutečně přinést domů kousek své oblíbené show. Všechny produkty jsou laděny do zlaté a fialové barvy, jež jsou charakteristické pro design show. Tyto barvy nejen evokují atmosféru pořadu, ale také zajišťují, že produkty budou mezi fanoušky snadno rozpoznatelné. Zákazníci by neměli s nákupem otálet, protože se jedná o limitovanou kolekci, která bude k dispozici pouze do vyprodání zásob. „Tato speciální kolekce, kterou jsme vytvořili ve spolupráci s Netflixem, je skvělým způsobem, jak přinést fanouškům pořadu kousek jejich oblíbené reality show do každodenního života. Jsme rádi, že můžeme našim zákazníkům nabídnout něco unikátního, co jim umožní vyjádřit jejich lásku k této populární show,“ uvedla mluvčí společnosti Lidl Česká republika Eliška Froschová Stehlíková.

Sdílejte článek
Štítky láska seriál Lidl Netflix Česko televizní show streamovací služby umění a zábava umění, kultura, zábava a média média a zábavní průmysl produkty a služby ekonomika, obchod a finance reality TV Lidl Česká republika

Přečtěte si také

Horoskopy dle zvěrokruhu

Beran 22. 11. 2024

Pochybnosti o romantickém nebo obchodním partnerství by na vás dnes mohly mít povzbuzující účinek. Jste odhodláni vyřešit všechny problémy nebo neshody, které můžete mít se svým partnerem. Pravděpodobně se vám to podaří, protože úspěch je díky odhodlání a tvrdé práci silně naznačen. Možná také získáte nového výhodného přítele.

Celý horoskop pro dnešní den

Ministerstvo financí varuje: Účastí na hazardní hře může vzniknout závislost ⑱

Partnerský horoskop
Partnerský horoskop

Partnerský horoskop

Jste si souzení? Zvolte znamení a zjistěte, jestli vám hvězdy přejí.