21. listopadu 2024 12:33
Komerční sděleníZamilujte se v Lidlu: Exkluzivní kolekce pro fanoušky reality show LOVE IS BLIND v prodeji!
Říká se, že láska je slepá – je tomu opravdu tak? Na tuto otázku se snaží odpovědět populární reality show Netflixu s příznačným názvem Love is Blind, která si získala srdce diváků po celém světě a v současnosti má již sedm sérií. Úspěch tohoto pořadu inspiroval obchodní řetězec Lidl k vytvoření exkluzivní edice produktů, která bude v prodeji od 21. listopadu až do vyprodání zásob.
V roce 2020 uvedla streamovací platforma svou první sérii reality show Love is Blind, která si od svého debutu získala obrovskou popularitu a vytvořila velkou základnu fanoušků. Dosud bylo odvysíláno sedm řad tohoto unikátního formátu. Hlavní myšlenkou pořadu je zjistit, zda je láska skutečně slepá. Účastníci se totiž seznamují a snaží se najít životního partnera, aniž by se předtím jedinkrát viděli. Celý proces probíhá prostřednictvím rozhovorů v uzavřených „buňkách”, což eliminuje vizuální dojem a zaměřuje se na emocionální a psychologickou stránku vztahů.
Pořad Love is Blind si získal širokou fanouškovskou základnu i v České republice, a právě těmto fanouškům se rozhodl udělat radost obchodní řetězec Lidl. Ve spolupráci s Netflixem uvedl speciální kolekci produktů inspirovanou touto populární reality show. V Lidlu najdete od 21. listopadu tematické tepláky, mikiny, stylové zápisníky nebo dokonce skleničky na víno, které zpříjemní chvíle při sledování pořadu. Tyto skleničky jsou inspirované těmi, co byly v show – zákazníci si tak mohou skutečně přinést domů kousek své oblíbené show. Všechny produkty jsou laděny do zlaté a fialové barvy, jež jsou charakteristické pro design show. Tyto barvy nejen evokují atmosféru pořadu, ale také zajišťují, že produkty budou mezi fanoušky snadno rozpoznatelné. Zákazníci by neměli s nákupem otálet, protože se jedná o limitovanou kolekci, která bude k dispozici pouze do vyprodání zásob. „Tato speciální kolekce, kterou jsme vytvořili ve spolupráci s Netflixem, je skvělým způsobem, jak přinést fanouškům pořadu kousek jejich oblíbené reality show do každodenního života. Jsme rádi, že můžeme našim zákazníkům nabídnout něco unikátního, co jim umožní vyjádřit jejich lásku k této populární show,“ uvedla mluvčí společnosti Lidl Česká republika Eliška Froschová Stehlíková.