Webové stránky skupiny Prima používají cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu souhlasíte s užitím cookies v rámci webů skupiny Prima. Více informací
Souhlasím
návrat zpět

Vyhledávání

Co hledáte?
Smazat
zpět

Partnerský horoskop

Jste si souzení? Zvolte znamení a zjistěte, jestli vám hvězdy přejí.
zpět

Výpočet ascendentu

Pro výpočet svého ascendentu zadejte datum a čas narození.
Reklama
Reklama

Proteinová snídaně: Ideální způsob, jak dát ráno tělu, co potřebuje

Všichni víme, že snídaně by měla být nejdůležitějším jídlem dne. Jenže jak to udělat, když potřebujete kvalitní palivo do nabitého dne, zároveň si hlídáte váhu nebo chcete zhubnout, ale málokdy máte čas chystat si ráno kvalitní a vyváženou snídani? Řešením jsou stále oblíbenější proteinové produkty.
Vydáno: 06.06.2017
I takhle lákavě může vypadat proteinová snídaně
I takhle lákavě může vypadat proteinová snídaně Autor: Instagram/fitday.cz
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Takže když jsme dostaly v redakci možnost vyzkoušet produkty Fit-day, neváhaly jsme ani vteřinu. Proteinové nápoje a různá smoothie nyní vládnou světu a my se rozhodly, že je ochutnáme hned v několika různých verzích. Z různě ochucených proteinových prášků se totiž dají připravit nejen klasická smoothie, ale i palačinky, muffiny, s trochou fantazie můžete míchat nejrůznější kaše nebo zkusit variace na oblíbený chia pudink. Každý si tak najde, co mu (nejen) po ránu vyhovuje.

 

A po pár týdnech testování pro vás máme výsledky:

Redaktorka Petra: Protein jako pomocník v boji proti chuti na sladké

O proteinu v prášku už čtu poměrně dlouho. Hrnou se na mne od všech fitness guru s dokonalými těly, jsou na Facebooku a narazíte na ně i na Instagramu. Pokud člověk potřebuje doplnit bílkoviny, zhubnout nebo vyrýsovat, bez proteinu se často neobejde. Já jsem si vybrala datlový prášek, který se má smíchat s rostlinným mlékem. Jak jsem rychle zjistila, proteinový nápoj nebude úplně můj šálek kávy. Našla jsem pro něj však další a dost výhodný způsob využití. Jelikož chci hubnout, ale zároveň se odmítám omezovat, což je kombinace přirozeně směřující k neúspěchu, protein využívám při chuti na sladké.

S proteinem se dá totiž perfektně péct sladké, na které mám chuť (bohužel) minimálně jednou denně, a to nejčastěji večer. Zapátrala jsem trochu na internetu a našla jsem plno rychlých receptů na tzv. mugcaky –pečení v obyčejném hrnečku. Pečení s ochuceným proteinem má tu výhodu, že se můžete vyhýbat cukru. Stačí vám vajíčko, lžička proteinu, lžička kakaa, kypřicí prášek a lžička oleje. Všechno smícháte (a pokud jste opravdu na sladké, přidejte zdravější cukr ve formě medu, rozmačkaného banánu atd.) a strčíte na 2–3 minuty do mikrovlnky. Kombinace různých ingrediencí a chutí jsou u mugcaků zcela neomezené. Můžete si udělat třeba i proteinový štrúdl.

Pro mě je to naprosto ideální způsob, jak během diety zkrátka po večerech neohlodávat kvůli chuti na sladké zdi.

 

Recenze Fit-day 3 Foto:

Redaktorka Anna: Super rychlé pečení mě baví!

Vyzkoušela jsem dva produkty – mrkvový koláč se skořicí (CARROTCAKE Cinnamon) a čokoládové palačinky (PANCAKE Chocolate). U obou byla příprava velmi snadná – směs se rozmíchá v misce nebo v shakeru s vodou. Palačinky se pečou klasicky na pánvi vytřené olejem, ze směsi na mrkvový koláč se pečou muffiny buď v klasické troubě, nebo, což považuji za velkou výhodu, v mikrovlnné troubě, kde jsou hotové během 90 vteřin. Téměř bez práce, s minimem špinavého nádobí.

Protože jsou oba výrobky bez přidaného cukru, není ani výsledný produkt sladký, což může někoho zaskočit. Mně osobně nesladké muffiny nechutnaly, proto jsem zkusila směs lehce přisladit – třtinovým cukrem, stévií a Grankem. Nejlepší byla varianta se stévií. Palačinky stačilo potřít tenkou vrstvou džemu.

Redaktorka Martina: Objevila jsem ideální recept na ranní smoothie

Před časem jsem se rozhodla, že budu zdravě snídat. Nejdříve jsem zkusila různé vločkové směsi, ale pořád to nebylo tak nějak ono. Když se mi dostal do rukou Fit-day, konkrétně Superfood Long Life, začala jsem experimentovat. Konkrétně tento produkt se dá užívat „jen“ jako doplnění denní dávky bílkovin a antioxidantů, ale já se rozhodla ho začlenit do mého snídaňového menu.

Nejdříve jsem ho zkusila jen promíchat s vodou. To sice nebylo špatné, ale jako snídaně to pro mne bylo nedostačující. Poté jsem si do něj přidala postupně různé ovoce – jablka, borůvky, maliny, ale stále jsem měla pocit, že snídani mi to nenahradí. Nakonec jsem si na stránkách chytrasnidane.cz našla různé rady a recepty a smíchala jsem Long Life s rýžovým mlékem a banánem – za mne rozhodně nejlepší kombinace! Stačilo to promíchat v shakeru (v mém případě kvůli banánu v mixéru) a lahodná snídaně byla hotová. Snídám takto již zhruba 3 týdny a po dlouhé době nemám hodinu po snídani hlad a cítím se celkově více nabitá energií.

 

Recenze Fit-day 2 Foto:

Redaktorka Klára: Díky Fit-day konečně snídám

Obecně mám problém snídat, protože si radši přispím, než abych vstala dřív a připravovala si snídani. Navíc nemusím moc sladké, takže jsem uvítala vyzkoušet koktejly Fit day, které obsahují především bílkoviny a spoustu dalších zdraví prospěšných látek. Ten můj je vyrobený ze zeleniny, konkrétně obsahuje okurku a brokolici a jeho příprava je víc než snadná. Stačí rozmíchat ve vodě a vypít, takže za minutu máte hotovo.

Je ale možné si s tím trochu pohrát, smíchat prášek třeba s kokosovou vodou nebo rýžovým či mandlovým mlékem, pro vylepšení chuti jsem zkoušela přidat citronovou šťávu a bylo to velmi osvěžující.

 

Více informací o produktech najdete na webu www.chytrasnidane.cz

Save

Článek je zařazen v: hubnutí, palačinky, muffin, smoothie, proteinová dieta, protein, fit day
Reklama