Webové stránky skupiny Prima používají cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu souhlasíte s užitím cookies v rámci webů skupiny Prima. Více informací
Souhlasím
návrat zpět

Vyhledávání

Co hledáte?
Smazat
zpět

Partnerský horoskop

Jste si souzení? Zvolte znamení a zjistěte, jestli vám hvězdy přejí.
zpět

Výpočet ascendentu

Pro výpočet svého ascendentu zadejte datum a čas narození.
Reklama

Chcete mít dokonalou postavu? K běhání přidejte posilování

Součástí zdravého životního stylu je i pravidelný pohyb. Cvičení, kterým procvičíte efektivně celé tělo, je běh. Ten se dá provozovat i venku v parku nebo v ulicích vašeho města a nepotřebujete k němu permanentku do posilovny. Je ale dobré přidat k běhu i posilovací cviky, které zformují postavu a zvětší svaly.
Vydáno: 16.06.2019
Cvičení nazvané mountain climbers je velmi efektivní
Autor: archiv Rexona Cvičení nazvané mountain climbers je velmi efektivní
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Jedním z nejuniverzálnějších cviků je plank a nebo cvik zvaný mountain climbers. Že nevíte, o jaké cvičení jde?  Čtěte dál…

Jak by řekl klasik: Nejen běháním svalnatý je člověk. Pravidelně běháte, abyste dosáhli své vysněné postavy? Musíte plně soustředit na své výkony a stravu, výsledky se dostavují, ale ještě to není úplně ono? Ne všeho se dá dosáhnout pouze běháním. To dokáže tělo zbavit tuků a velmi rychle zlepšit kondici člověka, ale když svoje běžecké tréninky proložíte pár posilovacími sériemi, zanedlouho na svém těle začnete pozorovat vyrýsované svaly, které byly předtím možná trochu menší.

Plank neboli prkno je univerzální cvik pro celé tělo
Autor: Michal Maxa - osobní fitness trenér Plank neboli prkno je univerzální cvik pro celé tělo

Až se budete v parku oddávat běhu, zastavte se a věnujte pár minut cvičení, které dá pořádně zabrat všem vašim svalům. „Tělo držte vodorovně se zemí v pozici na loktech a na špičkách. Neprohýbejte se a vyhněte se tvoření oblouku v zádech. Držte pevně celou váhu těla. Takto posílíte hlavně jeho střed a také stehenní svalstvo a ramena,“ popisuje cvik s názvem plank neboli prkno fitness trenér Rexona Michal Maxa a pokračuje s dalším tipem na cvičení nazvané mountain climbers. „Zaujměte polohu ve sporu, dlaně mějte kolmo pod rameny, střídavě přitahujte kolena k hrudi v tempu. Takto primárně posílíte stehenní přitahovače a břišní svalstvo,“ radí.

Cvičení nazvané mountain climbers je velmi efektivní
Autor: archiv Rexona Cvičení nazvané mountain climbers je velmi efektivní

Může to znít jednoduše, ale jakmile tyto dva cviky zkusíte, uvidíte, že jsou opravdu náročné a vy se při nich pořádně zapotíte. Pokud byste se po tréninku rádi cítili svěže, ale budete mít sprchu v nedohlednu, použijte antiperspirant Rexona Max Protection roll-on. Tento kuličkový antiperspirant se vám krásně vleze do batůžku na cvičení nebo klidně i do kapsy. Navíc budete krásně vonět a díky speciálnímu složení, které poskytuje nepřetržitou ochranu před pocením a nepříjemným zápachem po dobu 48 hodin, pro vás bude cvičení mnohem příjemnější.

Antiperspirant Rexona Max Protection roll-on vás spolehlivě ochrání
Autor: archiv Rexona Antiperspirant Rexona Max Protection roll-on vás spolehlivě ochrání

zdroj: Rexona, PR 

Článek je zařazen v: cvičení, běh, posilování, rexona
Reklama