Webové stránky skupiny Prima používají cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu souhlasíte s užitím cookies v rámci webů skupiny Prima. Více informací
Souhlasím
návrat zpět

Vyhledávání

Co hledáte?
Smazat
zpět

Partnerský horoskop

Jste si souzení? Zvolte znamení a zjistěte, jestli vám hvězdy přejí.
zpět

Výpočet ascendentu

Pro výpočet svého ascendentu zadejte datum a čas narození.

Podzim bez viróz: Super tipy, co vás uchrání před bacily!

Teploty klesají k nule, mléčné mlhy by se daly krájet, slunce se choulí do mraků a bacily útočí snad geometrickou řadou. Máme pro vás tipy, jak se před nimi ubránit a cítit se skvěle i v době, kdy nachlazení, virózy a chřipky útočí.
Vydáno: 12.10.2018
Podzim bez viróz: Super tipy, co vás uchrání před bacily!
Podzim bez viróz: Super tipy, co vás uchrání před bacily! Autor: istock.com
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Prevence je základ

Úplně ze všeho nejlepší je se v době chřipkové epidemie vyhýbat místům, kde je zvýšená koncentrace lidí. Bacily totiž nejraději skáčou jeden na druhého. Samozřejmě, že se vám to nepodaří zcela striktně dodržet. Ale třeba místo MHD se projděte do kanceláře jen tak pěšky, netravte víkendy v obchoďácích a raději zamiřte na procházku do parku. Nepodceňujte význam šátků, rukavic a případně i čepic. Opravdu vám prokáží dobrou službu.

Pokud se zdržujete v kanceláři s nachlazeným kolegou či kolegyní, rozhodně pravidelně větrejte a vsaďte třeba i na éterický vonný olejíček z eukalyptu či tea tree, který má jemné dezinfekční vlastnosti. A navíc jemně pohladí sliznici a to třeba i tehdy, když tu nosní máte oteklou z důvodu rýmy.

Spěte dostatečně

Nedostatek spánku organismus zatěžuje, proto se v chladných měsících snažte spát alespoň 8 hodin čistého času. Jedině tak se bude moci naše tělo bránit proti nájezdům bakterií a virů. A věřte tomu, že při dostatku odpočinku se tělo ubrání mnohem snáz.

PŘEČTĚTE SI: 24HODINOVÝ PLÁN, JAK PORAZIT NACHLAZENÍ

Zamilujte si zakysané výrobky

Kefír je ideální způsob, jak nakopnout vaši imunitu tím ideálním směrem, tedy aby pracovala pro vás. Dopřejte si nejlépe kefír bez nadbytku cukru, éček a barviv. Mimo jiné zákys či kefír je také ideální svačinkou, když potřebujete vykrýt čas mezi snidání a oběděm třeba v práci, kdy času není nazbyt.

Sex. Ach, jak ten pomáhá

Nejenomže nám upevní partnerství či manželství, ale mimo to má přímo zázračné účinky na naše zdraví. Posiluje srdce, osvěžuje mysl a také prospívá imunitě.

Nemluvě o tom, že s milostnými aktivitami narůstá také produkce imunoglobinu. A taky vás s pravidelnými orgasmy nebude tolik pobolívat hlava a budete se cítit spokojeně, štastně a především jako žena.

Máte trápení? Zbavte se ho, co nejdříve

Stresuje vás práce, nezdařené partnerství, nebo třeba rodinný rozpočet? Nezavírejte před starostmi oči a raději je vyřešte k vaší spokojenosti. Klidně si o vhodném řešení promluvte s někym, komu můžete důvěřovat. A pak už rozhodně jednejte, protože starosti vedou k úzkostem a stresu, a stres nejenomže poškozuje buňky, ale může zapříčinit hromadu zdravotních patálií jako například cukrovku či žaludeční vředy

Co dál?

  • Zaplujte do sauny, nebo na thajskou masáž. Relax a teplo vám udělají dobře.
  • Místo klasické čokolády sáhněte po nepražených čokoládových bobech nebo mlsejte med.
  • Nevíte, co si dát s dětmi na večeři? Uvařte si polévku, místo bramborové kaše ukuchytěte dýňové pyré nebo si pochutnejte na dřevokazných houbách jako je hlíva ústřičná.
  • Začněte s otužováním, střídejte ze začátku klidně proudy teplé a vlažné vody až se dostanete až k té studené.
  • Dejte šanci lásce, ta totiž prospívá  po všech frontách.
  • Zamilujte si sushi, ryby, avokádo, ořechy nebo všelijaké semínka. Nadchnou vás.
  • Smějte se od ucha k uchu, smích totiž nejenom léčí, ale i působí jako sakra účinná prevence. Rázem budete bohatší o bílé krvinky.
  • Mít nohy v teploučku se vyplácí. Takže hupsněte do kozaček a huňatých ponožek.
  • Nepřetápět je nejenom pro imunitu lepší, ale i pro naši peněženku.

-LZ-

Článek je zařazen v: nachlazení, kašel, imunita, spánek, oslabená imunita
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama