12 tipů, jak získat ploché břicho

12 tipů, jak získat ploché břicho

Postupný nárůst bříška oznamuje zvyšující se množství tuku v těle. Nedostatek pohybu, nepravidelný tělesný pohyb, špatné stravovací návyky s vysokým obsahem tuků a nízkým obsahem bílkovin vedou ke vzniku tlustého břicha. Pokud chcete mít opět břicho hezky ploché, máme pro vás několik tipů, co jíst a co se sebou dělat, které fungují na ženy i muže.

Zdravé tuky

Mononenasycené mastné kyseliny a rostlinné tuky se nacházejí v následujících potravinách: avokádo, přírodní oleje, tmavé čokolády, olivy a semena. Uvedené potraviny vám dodávají nutriční tuky a pomáhají v prevenci onemocnění srdce a souvisejících chronických problémů. Studie také prokázala, že tyto látky pomáhají získat ploché bříško.

Rozmanitost olejů

Arašídový nebo řepkový olej na hranolky, lněný olej na salát (ale nepoužívejte ho při vaření), olivový olej (ne panenský) používejte při smažení na pánvi, sójový, světlicový olej a slunečnicový olej pro vaření.

Ořechy a semena

Ořechy obsahují hodně bílkovin a jsou užitečné pro fyzické i duševní zdraví. Konzumujte mandle, pekanové ořechy, vlašské ořechy, piniové oříšky, lískové ořechy, pražené arašídy, makadamiové ořechy, arašídové máslo, kešu oříšky, dýňová semínka, slunečnicová semínka.

Cvičení

Jednoduché a inteligentní cvičení vás zbaví stresu a to následně pomáhá při snižování hmotnosti a podporuje ploché bříško. Můžete zkusit i cviky, které vás zbaví vypouklého břicha.

Snižte příjem tuků

Používejte organické mandlové mléko, organické máslo, plnotučný jogurt a červené hroznové víno. Toto jsou produkty, které vám dodají plno vitamínů a bílkovin, aniž by narušily kalorický příjem.

Vláknina

Jezte celozrnné pečivo v době, kdy máte pocit hladu ve večerních hodinách. Obsahuje vlákninu a funguje dobře na trávicí systém.

Vyhněte se těmto potravinám

Cokoli s kofeinem, zpracované potraviny, alkohol a rafinovaný cukr.

Rychlá snídaně

Připravte si snídani do hodiny od doby, kdy vylezete z postele. Pokud spěcháte a nemáte čas, dejte si ovoce a ořechy.

Ve večerních hodinách žádná těžká jídla

Těžká jídla navečer nejsou dobrá pro trávicí systém ani pro hubnutí.

Rybí olej

Doplňky s obsahem rybího tuku pomáhají spalovat tuky a podporují potřebné mastné kyseliny.

Pijte hodně vody

Pijte alespoň osm sklenic vody denně. Pokud nemůžete vypít více než sklenici v jednom okamžiku, tak ji upíjejte po částech. Noste s sebou vždy láhev s vodou.

Snižte množství sodíku

Použijte jen malé množství soli ve svých každodenních potravinách, polévkách, mase a v občerstvení. Preferujte koření a bylinky při vaření. Doporučuje se držet se dál od balených, porcovaných a konzervovaných potravin.

Zdroj: Fithall.cz

Sdílejte článek

Přečtěte si také

Horoskopy dle zvěrokruhu

Beran 30. 5. 2024

Možná cítíte větší touhu pátrat po svých rodinných kořenech než kdy jindy. Vaše pátrání může být tak hluboké a intenzivní, že možná dokonce přesáhnete rámec genealogie a začnete studovat archeologii, abyste se naučili, jak vnést trochu soudržnosti do podivných kousků rodinných pozůstatků, které objevíte.

Celý horoskop pro dnešní den

Ministerstvo financí varuje: Účastí na hazardní hře může vzniknout závislost ⑱

Partnerský horoskop
Partnerský horoskop

Partnerský horoskop

Jste si souzení? Zvolte znamení a zjistěte, jestli vám hvězdy přejí.