Webové stránky skupiny Prima používají cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu souhlasíte s užitím cookies v rámci webů skupiny Prima. Více informací
Souhlasím
návrat zpět

Vyhledávání

Co hledáte?
Smazat
zpět

Partnerský horoskop

Jste si souzení? Zvolte znamení a zjistěte, jestli vám hvězdy přejí.
zpět

Výpočet ascendentu

Pro výpočet svého ascendentu zadejte datum a čas narození.

12 tipů, jak získat ploché břicho

1/12: Zdravé tuky
Zdravé tuky

Mononenasycené mastné kyseliny a rostlinné tuky se nacházejí v následujících potravinách: avokádo, přírodní oleje, tmavé čokolády, olivy a semena. Uvedené potraviny vám dodávají nutriční tuky a pomáhají v prevenci onemocnění srdce a souvisejících chronických problémů. Studie také prokázala, že tyto látky pomáhají získat ploché bříško.

2/12: Rozmanitost olejů
Rozmanitost olejů

Arašídový nebo řepkový olej na hranolky, lněný olej na salát (ale nepoužívejte ho při vaření), olivový olej (ne panenský) používejte při smažení na  pánvi, sójový, světlicový olej a slunečnicový olej pro vaření.

3/12: Ořechy a semena
Ořechy a semena

Ořechy obsahují hodně bílkovin a jsou užitečné pro fyzické i duševní zdraví. Konzumujte mandle, pekanové ořechy, vlašské ořechy, piniové oříšky, lískové ořechy, pražené arašídy, makadamiové ořechy, arašídové máslo, kešu oříšky, dýňová semínka, slunečnicová semínka.

 

 

4/12: Cvičení
Cvičení

Jednoduché a inteligentní cvičení vás zbaví stresu a to následně pomáhá při snižování hmotnosti a podporuje ploché bříško. Můžete zkusit i cviky, které vás zbaví vypouklého břicha.

 

5/12: Snižte příjem tuků
Snižte příjem tuků

Používejte organické mandlové mléko, organické máslo, plnotučný jogurt a červené hroznové víno. Toto jsou produkty, které vám dodají plno vitamínů a bílkovin, aniž by narušily kalorický příjem.

6/12: Vláknina
Vláknina

Jezte celozrnné pečivo v době, kdy máte pocit hladu ve večerních hodinách. Obsahuje vlákninu a funguje dobře na trávicí systém.

7/12: Vyhněte se těmto potravinám
Vyhněte se těmto potravinám

Cokoli s kofeinem, zpracované potraviny, alkohol a rafinovaný cukr.

8/12: Rychlá snídaně
Rychlá snídaně

Připravte si snídani do hodiny od doby, kdy vylezete z postele. Pokud spěcháte a nemáte čas, dejte si ovoce a ořechy.

 

 

9/12: Ve večerních hodinách žádná těžká jídla
Ve večerních hodinách žádná těžká jídla

Těžká jídla navečer nejsou dobrá pro trávicí systém ani pro hubnutí.

10/12: Rybí olej
Rybí olej

Doplňky s obsahem rybího tuku pomáhají spalovat tuky a podporují potřebné mastné kyseliny.

11/12: Pijte hodně vody
Pijte hodně vody

Pijte alespoň osm sklenic vody denně. Pokud nemůžete vypít více než sklenici v jednom okamžiku, tak ji upíjejte po částech. Noste s sebou vždy láhev s vodou.

 

12/12: Snižte množství sodíku
Snižte příjem sodíku

Použijte jen malé množství soli ve svých každodenních potravinách, polévkách, mase a v občerstvení. Preferujte koření a bylinky při vaření. Doporučuje se držet se dál od balených, porcovaných a konzervovaných potravin.

 

Zdroj: Fithall.cz

 

Fithall banner 6 Foto:

 

 

Reklama