Webové stránky skupiny Prima používají cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu souhlasíte s užitím cookies v rámci webů skupiny Prima. Více informací
Souhlasím
návrat zpět

Vyhledávání

Co hledáte?
Smazat
zpět

Partnerský horoskop

Jste si souzení? Zvolte znamení a zjistěte, jestli vám hvězdy přejí.
zpět

Výpočet ascendentu

Pro výpočet svého ascendentu zadejte datum a čas narození.

Chcete mít pevný kulatý zadeček? Žádný problém!

Stačí si osvojit pár triků, které ani nezaberou příliš mnoho času, a budete mít brzy krásně pevný a kulatý zadeček.
Vydáno: 13.02.2017
Chcete mít pevný kulatý zadeček? Žádný problém!
Chcete mít pevný kulatý zadeček? Žádný problém! Autor: istock.com
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Možná jste v nedávné době trošičku přibrala. Máte pár kilo navíc, ale není to nic hrozného. Potřebujete jen malinko zpevnit. Nejvíce se mírné nakynutí projeví na zadečku (i když děláme, že to nevidíme). Pokud si myslíte, že nemáte čas na klasické cviky, možná vám pomůže toto:

Existují mimořádně účinné metody, které vás zase dostanou do formy.

Trik na cestu do práce

Když se „autobusový“ trik osvědčil Cindy Crawford, která mimochodem po čtyřicítce vypadá lépe než kdy jindy, měl by fungovat i na vás. Spočívá v tom, že kdykoliv čekáte na prostředek veřejné hromadné dopravy, zatínáte rytmicky hýžďové svalstvo. Cindy tento cvik praktikuje od doby, kdy ještě neměla tolik peněz, aby mohla jezdit taxíky, proto vidíte, že stoprocentně funguje. Můžete ho dělat kdykoliv a kdekoliv, když na něco čekáte ve stoje.

Posilujte i při sexu

Zatínejte hýžďové svalstvo i při sexu. Při masturbaci, při tom, když je partner ve vás – alespoň bude jeho obemknutí těsnější. Pochvalovat si to budete oba dva. Vy z toho navíc vyjdete s kulatým zadečkem.

Štípejte se

Po sprchování, které byste měla ideálně zakončit studenou sprchou (alespoň se o to pokuste) si lehce proštípejte zadeček, třeba při nanášení zpevňovacího tělového mléka. Prokrví vám to pokožku a odežene strašáka celulitidy.

Kupte si švihadlo

Budete si hned připadat mladší – jako malá holčička si přeskákejte celou „školku“ se švihadlem. K tomu si ale kupte sportovní podprsenku. Asi by se vám nelíbilo, kdybyste sice měla pevný zadeček, ale ňadra jako honicí pes…

Choďte do schodů

Chůze do schodů je nejlevnějším fitkem na světě. Navíc ušetříte čas při čekání na výtah. Přece se tam nebudete zbytečně tlačit, když můžete pracovat na svém zadečku!

Mohlo by vás také zajímat:

Málokterá žena ve 40 dopne džíny z mládí

Jak jíst a nepřibrat, když je vám 20, 30, 40 nebo 50

Co o nás vypovídá naše silueta?

Každá žena má jednu ze čtyř žláz s vniřní sekrecí od přírody aktivnější než zbylé tři. To ovlivňuje výměnu látkovou a přirozeně to nachází svůj odraz i na vzhledu. Proto se ženské postavy dělí v zásadě do čtyř typů. Klasifikace samozřejmě není absolutní, na takové zjednodušení je hormonální pozadí příliš složitou záležitostí, nicméně podíváme-li se opravdu pozorně, najdeme v každé z nich převládájící prvky jednoho z typů.

Přesýpací hodiny – tvůrčí typ

Co o nás vypovídá naše silueta? hodiny

Charakteristika:

Dominuje štítná žláza. Postava typu přesýpacích hodin. Přibírají od břicha a boků. Končetiny jsou štíhlé i při nadváze.

Psychologický portrét

Veselí, aktivní snílci, pro slovo nejdou daleko a okouzlí všechny a všechno.

Výhody

Pokud nemá sklony k tloušťce, bude postava této ženy prakticky ideální: 90–60–90.

Nevýhody

Slabým místem je svalstvo, které jen velmi těžko vytvářejí, a velmi křehké kosti. Pokožka je tenčí, suchá, snadno ztrácí tonus. Sklony k celulitidě.

Doporučení

Výživa

Zelená zelenina: salát, brokolice, zelená nať cibulky, zelené fazolky – dodají energii a odvedou toxiny. Dále netučné živočišné bílkoviny, mléčné výrobky. Ovoce, chleba, alkohol, kofein a cukr se nedoporučují.

Sebekontrola

Jejich energetická soustava vyžaduje ustavičné „zahřívání“. Horká sprcha nebo sauna pomohou stabilizovat krevní oběh, zbaví neklidu a únavy na konci dne.

Fitness

Velmi vhodné jsou skupinové sportovní aktivity, tanec, běh. Tyto typy jsou potenciální sovy, proto efektivní bude sportovní aktivita ve druhé části dne.

I na první pohled zdravé smoothie může být kalorická bomba

Chcete zhubnout? Na tyhle nápoje zapomeňte!

Článek je zařazen v: cvičení, hubnutí, fitness, pevný zadek, zadeček, kulatý zadeček, dokonalá postava
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama