zpět

Partnerský horoskop

Jste si souzení? Zvolte znamení a zjistěte, jestli vám hvězdy přejí.
zpět

Výpočet ascendentu

Pro výpočet svého ascendentu zadejte datum a čas narození.
zpět

Horoskop pro Vás každý týden

Stačí vybrat znamení a zadat Váš email. Jednou týdně vám zašleme horoskop pro vaše znamení.

reklama

návrat zpět

Vyhledávání

Co hledáte?
Smazat

reklama

Chcete zhubnout? Poradíme vám, co jíst ve 20, 30, 40, 50!

Dobrá a zdravá strava...
Autor: Thinkstock Dobrá a zdravá strava...
motlovk , Vydáno: 18.11.2015
I když ženy nerady mluví o svém věku, právě on je při hubnutí důležitým faktorem a podílí se nemalou měrou na našem (ne)úspěchu. Pojďme se podívat, jak se hubne, když je vám…

reklama

…20

Hubnutí: Metabolismus jede na plné obrátky a spálí přijaté kalorie snad ještě dřív, než je vůbec pořádně spolknete. Kila navíc proto velmi snadno spálíte přidáním jakéhokoli aerobního pohybu.

Co dělat: Je léto – takže ideálním tipem může být bruslení, běh nebo plavání. Ve 20 stačí jedna dvě hodiny a linie je zpět. Krom toho někdy stačí navštívit párty a všechno vytancovat.

Jak jíst: Dát si můžete vlastně, co chcete. Občas si ale odpusťte sladkosti a nepřehánějte to se slazenými nápoji včetně slazených koktejlů.

…30

Hubnutí: Jako ženy se cítíme na vrcholu, ale hubnutí se stává trochu složitější. Metabolismus se zpomaluje a navíc je potřeba vyhnout se stresu. Při něm se totiž vyplavuje hormon kortizol a ten zjednodušeně způsobuje ukládání tuků na „horší časy“.

Co dělat: Dělejte hlavně to, co vás baví. Tím se zbavíte nejen kil navíc, ale i stresu. Zkuste zařadit pěší turistiku s rodinou nebo se pravidelně alespoň 2x týdně věnujte cyklistice, plavání nebo zkuste zase nějakou hodinovou lekci.

Jak jíst: Jezte méně kalorií, omezte nadmíru sladkostí a vynechejte tučná jídla. Raději zařaďte drůbež, zeleninu, ovoce, luštěniny. Dodávejte tělu navíc ještě vitaminy a minerály, hlavně železo a vitamin C.

…40

Hubnutí: Tělo se viditelně mění. Pomalu ubývá estrogenu a svalů, dochází k rychlejšímu ukládání tuku na problémových partiích a k tomu se objevuje ještě řídnutí kostí.

Co dělat: Kromě pravidelného pohybu alespoň 3x týdně po půlhodince je dobré zařadit ještě posilování a cviky na podporu kondice a také ty, které se zaměřují na střed těla tzv. CORE.

Jak jíst: Menší porce, ale častěji. Také je téměř nutnost obměnit jídelníček a zařadit zeleninu, ovoce, celozrnné pečivo a další potraviny bohaté na vitaminy a minerály třeba drůbež, mléčné výrobky, ryby a luštěniny.

…50

Hubnutí: Naše tělo potřebuje menší tukové zásoby, kvůli zdraví i kráse. Díky tuku vypadá žena mnohem mladší, redukuje totiž vrásky. Smiřte se se svým věkem a nemučte se dietami.

Co dělat: Rozhodně si nejdřív zajděte k lékaři. Pak zařaďte pohyb, který podporuje kardiovaskulární systém a je šetrný ke kloubům. Třeba jízda na kole či rotopedu, Nordic Walking, procházky apod.

Jak jíst: Vyváženě! Navíc se vyhněte jednoduchým cukrům a myslete na to, aby byl jídelníček „ozdravený“.

reklama

reklama

Přečtěte si také

reklama