zpět

Partnerský horoskop

Jste si souzení? Zvolte znamení a zjistěte, jestli vám hvězdy přejí.
zpět

Výpočet ascendentu

Pro výpočet svého ascendentu zadejte datum a čas narození.
zpět

Horoskop pro Vás každý týden

Stačí vybrat znamení a zadat Váš email. Jednou týdně vám zašleme horoskop pro vaše znamení.
návrat zpět

Vyhledávání

Co hledáte?
Smazat

Chcete změnu? Zkuste trénink na schodech!

Máknete si, ale výsledky budou brzy vidět
Autor: Thinkstock Máknete si, ale výsledky budou brzy vidět
anna kopečková , Vydáno: 24.08.2016
Na schodech můžete běhat, chodit, posilovat nohy, hýždě i ruce. Stačí vědět, jak na to.

reklama

Se schody se můžeme setkat téměř všude - v rodinných domech, na chodbách paneláků i venku na ulici.

Chůze do schodů dokonale zatěžuje svaly spodní poloviny těla, spaluje ohromné množství energie, zpevňuje stehna i hýždě, ale také zaměstnává kardiovaskulární systém.

Využijte schody ke svému tréninku - pomohou vám pálit tuk, zlepšovat fyzickou kondici i budovat svaly.

thinkstockphotos-545114110 Foto: Foto: Thinkstock

 

Běhání po schodech (i trénink na nich) je zdarma a může ho provozovat téměř každý, takže si ve svém okolí vyhlídněte sympatické schodiště, nazujte tenisky a můžete vyrazit:

Rozehřátí

Abyste se během tréninku na schodech nezranili, vyšlápněte si je několikrát v poklidném tempu - rozhýbete tím kyčle i kolena a prohřejete svaly.

Protažení

Horní polovinu těla protáhněte bez pomoci schodů, na tu spodní využijte jejich asistence. Položte patu jedné nohy na schody a pomalu se k ní s rovnými zády přitáhněte. Poté nohy vystřídejte. Abyste protáhli také lýtka, postavte se na jeden ze schodů pouze na přední část chodidla a paty nechte klesat dolů.

Sprinty

Tuk spalující sprinty na schodech jsou velmi jednoduché, ale o to náročnější. Schody co nejrychleji vyběhněte nahoru (délku volte podle vaší zdatnosti) a cestou dolů se vydýchejte. Zopakujte to samé 5x.

Trénink na schodech Foto:

 

Výpady

Provádějte výpady a přitom stoupejte vzhůru po schodech. Pánví vždy klesněte co nejníže k zemi. Soustřeďte se na dýchání a práci svalů.

Sed a vztyk

Sedněte si na schod a vstaňte. Sedněte si a opět vstaňte. Další extrémně jednoduchý, ale přitom náročný cvik, prožene krev vaším tělem a potrápí stehna i hýždě. Zkuste zvládnout aspoň 4 série po 10 opakováních.

Tricepsy

Otočte se ke schodům zády a na některý z nich položte dlaně tak, aby konečky prstů směřovaly k vašim patám. Pak už jen krčte s nádechem lokty, s výdechem je propínejte a nechte zadní strany paží provádět svoji práci.

Vzpory 

Zůstaňte stát zády ke schodům. Dlaněmi se opřete o zem pod schody a nárty položte na některý ze schodů tak, aby tělo bylo rovnoběžné se zemí. Dýchejte a držte aspoň 20 vteřin. Cvičení zopakujte 5x.

Kliky

Klasické kliky zvládnete mnohem snáz, když si dlaně opřete o schod - změna úhlu těla pomůže pažím i zádům, takže kliky budou jednodušší, ale přitom efektivní.

 

 

Zdroj: Fithall.cz

fithall banner nový 1 Foto:

 


reklama

Související témata: posilování , hýždě , trénink na schodech , krásné nohy , stehenní svaly

reklama

Přečtěte si také

reklama