Webové stránky skupiny Prima používají cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu souhlasíte s užitím cookies v rámci webů skupiny Prima. Více informací
Beru na vědomí
návrat zpět

Vyhledávání

Co hledáte?
Smazat
zpět

Partnerský horoskop

Jste si souzení? Zvolte znamení a zjistěte, jestli vám hvězdy přejí.
zpět

Výpočet ascendentu

Pro výpočet svého ascendentu zadejte datum a čas narození.
zpět

Horoskop pro Vás každý týden

Stačí vybrat znamení a zadat Váš email. Jednou týdně vám zašleme horoskop pro vaše znamení.

reklama

Ne a ne zhubnout? A co když je to vina vašich nejdražších?

Snažíte se zhubnout, a ručička váhy se přesto tvrdošíjně zastavila na ne příliš lichotivém čísle? A nehodlá se hnout? Může za tím být mnoho důvodů, a ten, o kterém si chceme dnes povídat, je jeden z nejpravděpodobnějších.
Vydáno: 26.09.2017
Ne a ne zhubnout? A co když je to vina vašich nejdražších?
Autor: istock.com Ne a ne zhubnout? A co když je to vina vašich nejdražších?

Vytouženému úbytku kilogramů mohou paradoxně bránit ti, kteří vás mají nejraději – vaši nejbližší. Nelze vyloučit, že vás to třeba ani nikdy nenapadlo. Ale pozor, od vašeho okolí to není zlomyslnost. Myslí to s vámi určitě dobře, jenže výsledek je bohužel úplně opačný.

Babička: „Holka, ty se mi nelíbíš!“

Milující babičky bývají, co se týká úmyslu zhubnout, velkou brzdou. Jakýkoli úbytek kilogramů jim připadá alarmující. Babičky vás, co se týká snahy o štíhlou linii, nikdy nepochválí. Spíš se bojí, že se s vámi děje něco hrozného, že tajíte zákeřnou chorobu. Bývá také pravidlem, že roztomilé staré dámy až nebezpečně dobře vaří, v tu ránu vyčarují pekáč buchet nebo nepředstavitelně dobrou svíčkovou. A je po dietě!

Maminka: „Proboha, co je s tebou?“

Také maminky se leknou, když dcery najednou jedí daleko méně než dřív. Články o bulimii a mentální anorexii se objevují v časopisech pro ženy div ne denně, a úzkostlivější matky si hned pomyslí, zda za bojem o štíhlou linii není náhodou nějaká záludná porucha příjmu potravy. Jejich fantazie začne pracovat naplno. Co udělají? Začnou vařit vaše nejoblíbenější jídla a nosit vám je div ne až do postele.

PŘEČTĚTE SI: MENTAL SLIM – ZHUBNĚTE POMOCÍ OVLÁDÁNÍ EMOCÍ

Partner: „Líbí se mi ženy, které se nenimrají v jídle.“

Muži nezřídka obdivují ženy, které mají nefalšovanou chuť k jídlu. Může se tedy stát, že si vyjdete do restaurace s partnerem, jenž očekává, že se upřímně zaradujete z pozvání na biftek. Jaké však bude jeho zklamání, když si namísto šťavnatého masíčka objednáte zeleninový salát. Pokud mu však budete chtít vyjít vstříc a na večeřích s ním budete baštit jako o život, vaše rozhodnutí konečně zhubnout nedojde cíle.

Dětičky: „Mami, dej nám už pokoj s tou zeleninou!“

Jistě budete souhlasit s tím, že vařit dvojí jídlo je pro hospodyňku prokletí. A zvolíte-li „lišáckou“ možnost servírovat zdravá zeleninová jídla celé rodině, je možné, že zmlsané dětičky začnou protestovat a dožadovat se svých milovaných hranolek s tatarskou omáčkou či špaget s kečupem. Pak je na vás, zda budete zásadová a nepovolíte, anebo ustoupíte, připravíte celé rodině nezdravé pokrmy a vaše hubnutí se tím zase už zastaví.

Manžel: „Nebude ti vadit, když se tu najím?“

Ženy držící dlouhodobější dietu se shodují na tom, že je nenechává v klidu, když večer kolem jedenácté přijde do obývacího pokoje manžel s talířem plným kalorických dobrot. A protože žena se naposledy najedla v půl šesté, kdy měla bílý jogutr, je hladová jako vlk. Muž se posadí vedle ní na gauč a spokojeně poznamená: „Nebude ti vadit, když se tu najím?“

Přečtěte si i další články z oblasti diet a cvičení:

Nesnídáte? Hrozí vám přejídání a obezita!

Nesnídáte? Hrozí vám přejídání a obezita!

Ploché bříško teď, nebo nikdy: Vyžeňte tuk z břicha!

Ploché bříško teď, nebo nikdy: Vyžeňte tuk z břicha!

30 drobností, díky kterým snadno zhubnete

Možná vám hubnutí připadá jako věda, ale přitom je to hračka. Stačí dodržovat pár jednoduchých zásad.

Bílkoviny!

Musli

1. Snídejte bílkoviny, třeba vejce. Proteiny vás zasytí na delší dobu než jen sacharidy, které jsou hlavní složkou koláče nebo třeba rohlíku. Díky tomu toho později sníte méně.

 

2. Jezte hodně čerstvého ovoce a zeleniny. Rozhodně jim dejte přednost před kompoty nebo konzervami.

 

3. Choďte. Vystupte z tramvaje o pár zastávek dřív, zaparkujte auto v sousední ulici, nejezděte výtahem. Spálíte více kalorií a logicky i více zhubnete.

autor: em

Článek je zařazen v: dieta, hubnutí, nadváha, jak zhubnout, obezita