Webové stránky skupiny Prima používají cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu souhlasíte s užitím cookies v rámci webů skupiny Prima. Více informací
Souhlasím
návrat zpět

Vyhledávání

Co hledáte?
Smazat
zpět

Partnerský horoskop

Jste si souzení? Zvolte znamení a zjistěte, jestli vám hvězdy přejí.
zpět

Výpočet ascendentu

Pro výpočet svého ascendentu zadejte datum a čas narození.
Reklama

Plážové cviky aneb Jak vytvarovat tělo i v největším vedru

Když je venku hezky, málokomu se chce chodit do vyhřáté posilovny nebo na úmorné skupinové lekce. Ukážeme vám, že tělo si můžete krásně tvarovat i někde na pláži. Existují totiž nenáročné, ale přitom efektivní cviky, kterými zpevníte postavu i protáhnete tělo po dlouhém lenošení na lehátku.
Vydáno: 02.08.2015
I takhle se dá cvičit. A nikdo to nepozná...
Autor: Thinkstock I takhle se dá cvičit. A nikdo to nepozná...
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Pokud jste na dovolené a chystáte se trávit svoje zasloužené volno na pláži, můžete běhat po pobřeží, hrát v teplém písku volejbal nebo si pinkat s badmintonovým míčkem. To se chce ale popravdě málokomu. Při aktivním pohybu ve vysokých teplotách se tělo snadno dehydruje, přehřeje a unaví.

To ovšem neznamená, že nemůžete dělat nic. Ukážeme vám pár cviků, při kterým se vám nebude z horka točit hlava a nebudete ani muset mžourat do sluníčka.

 

Paže

Při opalování zad pokrčte lokty a dlaně položte co nejblíž k žebrům. Paže přitiskněte k hrudníku a silou zatlačte do země, jako byste se chtěli zvednout nahoru do kliku. Až ucítíte, že tricepsy pořádně zabraly, s nádechem povolte. Cvik aspoň 15x zopakujte.

Dlouhé rozevláté šaty jsou oblíbenou letní stálicí

Plážová móda aneb Jak být i s minimem oblečení za hvězdu

 

Záda

Vleže na břiše si ruce buď položte pod čelo nebo je nechte volně podél těla. Zvedněte trup vzhůru a chvilku vydržte. Nohy nechte celou dobu na zemi. Tímto jednoduchým pohybem posílíte bedra i svaly podél celé páteře. Můžete zůstat ve výdrži nebo se opakovaně zvedat a pak tělo pokládat na zem (první možnost vypadá na pláži víc nenápadně).

Hýždě

Zůstaňte ležet na břiše, kolena odtáhněte do stran a spojte chodidla (jako žába). S výdechem zvedejte spojená chodidla nahoru, chvilku vydržte a s nádechem vraťte nohy zpátky na zem. Při každém opakování byste měli cítit, jak hýždě zabírají.

Jak jíst a pít, když je velké horko

Léto se ukazuje v plné parádě a vypadá to, že vedra nás jen tak neopustí. Proto je dobré vědět, jak jíst a pít, když je horko k padnutí. Ať už budete léto trávit v Čechách, nebo pojedete na dovolenou do exotických míst, svůj jídelníček upravte podle počasí tak, aby organismus nestrádal, a aby nevhodná strava zbytečně nezatížila vaše trávení.

Hydratujte

hydratujte pž

Pitný režim je v teplých dnech základ. Mějte při ruce neustále láhev s vodou a průběžně upíjejte. Když večer zjistíte, že jste přes den málo pili, už nic nedoženete. Vypít půllitr vody naráz nemá význam – tělo takové množství nedokáže efektivně využít a akorát budete v noci běhat na záchod.

 

Snažte se pít obyčejnou vodu, ale když vás omrzí, klidně si dejte čaj (ideálně teplý, ne horký ani ledový), nealko pivo, ochucenou minerálku nebo džus zředěný vodou. Neperlivé vody se snadno přepijete a jedině, když vám nápoje budou chutnat, máte šanci pitný režim dodržet. Vymačkejte si citron, nakrájejte okurku, meloun, přidejte lístky máty i led a zdravý, osvěžující, chutný letní drink je na světě.

 

Břicho

Až vám bude horko a půjdete si sednout na břeh, pokrčte kolena, chodidla si chlaďte ve vodě a celý trup zakloňte tak, abyste cítili, jak zabírají břišní svaly. Zase chvilku vydržte a pak uvolněte a vraťte se do obyčejného sedu. Při každé výdrži zkuste napočítat aspoň do deseti.

Spodní část břicha

Vleže na zádech natáhněte nohy na osušku. Přitiskněte bedra k zemi a zvedněte paty asi 10 centimetrů od země. Ucítíte, jak pracuje spodní část přímého břišního svalu. Nohy buď držte nad zemí nebo je opakovaně zvedejte a pokládejte.

Ploché břicho je snem asi každé ženy

Účinné cviky, které vás zbaví vypouklého břicha

 

Vnitřní strany stehen

Při opalování břicha si pokrčte kolena a s výdechem je silou mačkejte k sobě a s nádechem povolte. Tím procvičíte vnitřní strany stehen, aniž by si toho někdo na pláži všiml.

Prsní svaly

U ledové kávy v plážovém bufetu zpevníte prsní svaly tak, že se předloktím opřete o stůl a spojíte dlaně. Ty pak silou stlačujte proti sobě a vnímejte, jak se zapojují prsní svaly, ale také paže a záda. Méně nenápadnou variantou je opět držet ruce v napětí a teprve po několika vteřinách povolit.

Zdroj: Fithall.cz

Fithall banner 5 Foto:

 

 

Článek je zařazen v: posilování, tvarování postavy, sexy postava, cvičení do vedra, nenáročné cviky
Reklama