7. listopadu 2023 15:30
Komerční sděleníDivadlo Na Fidlovačce natočilo první filmovou reklamu. I herci potřebují terapii
Divadlo Na Fidlovačce se rozhodlo přijít se vskutku originálním nápadem. Jako první totiž vytvořilo televizní a filmovou reklamu. Vy se nyní můžete podívat na čtyři originální ukázky. Která se podle vás povedla nejvíce?
Divadlo se velmi často potkává s filmem a naopak, a proto se v Divadle Na Fidlovačce rozhodli natočit televizní a filmovou reklamu. V jejich repertoáru najdete také inscenace, které vycházejí ze známých filmových předloh, a to byl jeden z hlavních důvodů, proč se rozhodli tuto reklamu natočit.
Terapie divadlem se Sugar (Někdo to rád horké):
Michal Dlouhý se objevuje jako psychiatr ve všech scénkách. Chodí k němu pacienti v podobě divadelních postav se svými specifickými problémy. Postavy z různých her včetně pacientů v čekárně ztvárňují známí herci. Podívejte se, jak se s tím vypořádají.
Terapie divadlem s Hoří, má panenko:
S nápadem této filmové reklamy přišel filmový i divadelní režisér Tomáš Svoboda, který uvádí: „Děj reklamy vychází z předpokladu, že divadelní postavy nejsou schopny žít v současném světě, a proto musí vyhledat odbornou pomoc psychologa. Ten jim naordinuje terapii divadlem a posílá je zpět na divadelní prkna.“
Terapie divadlem s Arnoštkem:
„V repertoáru našeho divadla najdete nejen světové muzikály a komedie, ale také inscenace pro náročnější diváky a rodiny s dětmi. Vnímáme naše divadlo jako místo, které vás pobaví, rozesměje a každý si zde přijde na své. Naše divadlo je terapií nejen pro herce, ale hlavně pro naše diváky. Vyzkoušejte i vy terapii divadlem,“ doplňuje Lucie Němečková, ředitelka PR a marketingu Divadla Na Fidlovačce.
Terapie divadlem s Kouřem: