20. září 2016 17:10
filip.budakFTV Prima navázala spolupráci s nadací Reach for Change. Společně budou pomáhat českým dětem
FTV Prima navázala spolupráci s nadací Reach for Change. Společně budou pomáhat českým dětem
Reach for Change spolu s FTV Prima hledá v rámci projektu PRIMA HRDINA nejlepší inovativní nápad, který pomůže dětem trávit více volného času aktivně. Nejlepší nápad bude podpořen grantem v hodnotě 700 000 Kč na jeho realizaci a také know-how od expertů z obou společností. V České republice se tak díky partnerství objevuje zajímavý koncept podpory inovativních nápadů veřejnosti zaměřený na děti.
Reach for Change navázala spolupráci s FTV Prima na jaře letošního roku. FTV Prima jako hlavní partner neziskového projektu se do spolupráce zapojí nejen finančním příspěvkem, ale také svou expertízou a mediálním prostorem. „Děti tráví v současné době mnoho času pasivními aktivitami, jako je například hraní nevhodných počítačových her. Rádi bychom proto podpořili podnikatelské nápady, které budou děti motivovat k tomu, aby trávily více času volnočasovými aktivitami podporujícími jejich fyzický nebo duševní rozvoj. Aktivní děti se stávají radostnějšími,“ uvádí generální ředitel FTV Prima Marek Singer a doplňuje: „Jelikož si zároveň uvědomujeme, že děti rády pracují s novými médii, uvítáme v soutěži i nápady, které je budou kreativně využívat, například ve formě mobilní aplikace.“
Jednotlivé nápady budou hodnoceny v několika kolech. Ty, které postoupí do užšího kola výběru, budou mít jedinečnou možnost projít tzv. Akcelerátorem – několikadenním workshopem, který jim pomůže se zaměřením projektu, s rozvinutím myšlenky a prezentací na veřejnosti. Pro tři finalisty budou natočena videa k propagaci jejich nápadu směrem k veřejnosti. Právě ta vybere prostřednictvím hlasování na webu ten nejlepší projekt, kterému FTV Prima poskytne mimo jiné i mediální prostor.
„Ze spolupráce s FTV Prima máme velkou radost. Máme jedinečnou možnost podpořit všechny děti a pracovat dlouhodobě na společném projektu, který má smysl. Věříme, že i v České republice se nám, stejně jako v dalších zemích, podaří najít silné osobnosti se skutečným nadšením, neúnavným elánem a inovativním nápadem, jak zlepšit život dětem,“ uvádí Jacob Stedman, generální ředitel organizace Reach for Change.
Více informací a veškeré podmínky pro přihlášení do soutěže naleznete na nově spuštěné webové adrese: www.primahrdina.cz nebo na www.czech.reachforchange.org. Projekt můžete sledovat na facebookovém profilu www.facebook.com/reachforchangeczech/.
Reach for Change je nadace, která byla založena v roce 2010 společností Kinnevik Group a Sarou Damberovou. Má zastoupení v 18 zemích světa na třech kontinentech a podporuje inovativní nápady veřejnosti, které pomáhají dětem. V současné době podporuje více než 400 sociálních podnikatelů po celém světě, kterým pomáhá rozvíjet jejich inovativní nápady prostřednictvím počátečního financování, přístupu k obchodním zkušenostem a kontaktům.